Gå til innhold

Hvor Breie dekk på kadett b?

Ranger emnet

RacerDassa

Anbefalte innlegg

Hvor Breie dekk kan eg ha på min Kadett b før det tar ani??

kor breie vil du ha;)?

har du felga ligganes til breie dekk? isofall vilken dimensjon e da sånn ca?

har du sitt den blå ford pickupen (trur det va) so har stått ved shell på sotra? var vell 15" felga me 245 framme og 295 hjul bak:P det hadde vert fett på din bil det hehe.. tenkte eg sku gå opp i 245/50/14" bak etterkvart..men burde fått meg noken lovli breie felga og.....:/

breie hjul e herlig å kjøra med.synst ikkje det e noke stress med å svinge med breie hjul framme heller som dei fleste meina, hadde dei breie so står på kadetten min no på min gamle toyota,,og der e orginalt med 175/60/13 og følte ut som eg sku tippe rundt i kvar sving,og heiv på 205/60/13 framme og 235/50/13 bak...og det blei deili i svingane det:P berre at hjula bak tok oppi skjermkanten av og til:S men men

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor breie vil du ha;)?

har du felga ligganes til breie dekk? isofall vilken dimensjon e da sånn ca?

har du sitt den blå ford pickupen (trur det va) so har stått ved shell på sotra? var vell 15" felga me 245 framme og 295 hjul bak:P det hadde vert fett på din bil det hehe.. tenkte eg sku gå opp i 245/50/14" bak etterkvart..men burde fått meg noken lovli breie felga og.....:/

breie hjul e herlig å kjøra med.synst ikkje det e noke stress med å svinge med breie hjul framme heller som dei fleste meina, hadde dei breie so står på kadetten min no på min gamle toyota,,og der e orginalt med 175/60/13 og følte ut som eg sku tippe rundt i kvar sving,og heiv på 205/60/13 framme og 235/50/13 bak...og det blei deili i svingane det:P berre at hjula bak tok oppi skjermkanten av og til:S men men

hehe Ja har sett den caddyen på straume feit den , no har eg 175/90!!/ 14

med E46 og det tar ani bak og framme når eg svinger i inpress Vinterdekkn så må ha meg noen sommer dekk

jad det er fint og kjøre med breie dekk

Mercedes 180

Kadett B 72=) Leke/prosjektbil

Dodge Power wagoon w300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175/90?????????????/14! hehehe hørest ut som dragster hjul i smal utgave:P vist du hadde gått ned til 70 eller 60 da? hadde du tatt borti da trur du? hmm. har ikkje så veeeldi masse peiling på sånn innpress greier egentli..men sjekker altid om felg eller dekk tar borti støtdemper eller andre ting og skjekker sving liksom og sånt om det tar borti,før eg kjøre med det:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider