al3x Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Slapp unna moms og toll jeg. Sto bare "Tollfritt" (eller noe i den duren) på pakkene. Ble sendt fra et firma i Tyskland med UPS. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hmmm. det var rart. trodde alle internasjonale pakker skulle merkes med verdi jeg. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Har skjedd meg flere ganger at jeg ikke har fått noe momskrav, da spesielt når pakker fra japan har kommet, smekkfull av kryptiske kråketær. :) Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hmmm. det var rart. trodde alle internasjonale pakker skulle merkes med verdi jeg. Kanskje litt annerledes fremgangsmåter når pakkene sendes med UPS, DHL etc. enn med Posten? De er kanskje ikke like ivrige på dette med moms og sånt. Bare tenker høyt jeg nå =) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 jeg har ikke verifisert paypal kontoen min, så pengene ble sendt tilbake.. Men de har ikke dukket opp på min konto? :o Tilbakesendt den 20.02.08, noen som aner hvor lang tid dette tar, eller skal jeg beynne å bekymre meg? Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Kan ta noen få dager til 1-2 uker før pengene kommer inn på konto. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Jeg har også handlet endel på ebay, har aldri opplevd noe tull, har bestandig fått varene som jeg har bestilt. Har heller aldri opplevd at jeg måtte ha betalt toll eller moms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Jeg har aldri hatt noe problemer med e(vil)-bay, bortsett fra tyskere som nekter å kommunisere på engelsk :chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Enig der. Send en mail på engelsk og få en på tysk i retur. Ba de skrive på engelsk 5 ganger når jeg skulle ordne med lyktene mine, og hver gang fikk jeg no surr på tysk tilbake. 6. mailen var på engelsk da... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mb_w201 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Hvordan fungerer Paypal? Siter 92 230e x-98 Audi A4 1,8tq x-93 omega 2,0 x-92 190e 1,8, x-90 190e 2,0 x-85 rekord 2,0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 du melder deg inn, registerer visakortet ditt og når du da neste gang skal betale noe via pay pal bruker du bare user/pass fra paypal og resten går automatisk. http://www.paypal.com Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 jeg har en del erfaring med ebay og paypal etterhvert. Paypal er jo ett must i dette. Da har du den sikkerheten du trenger. Og eg så mye enklere og handle. Di fleste godtar nesten ikke annet. Ang. moms osv så pleier jeg få pakken merket med "gift". Og i tilegg settes verdien betraktelig ned. Som feks da jeg fikk ny motor til 125 for ett år siden. Verdi her hjemme er vell 10-12000. Jeg betalte 5000 hjem på posten. I pakkseddelen var den merket som gift og diverse mc deler. Verdien var vell satt på 70 pund eller noe. Betalte moms på det:) Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg