Anders187 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Noen som har hørt om hifonics forsterkere? er litt skeptisk, da jeg fant de på QXL.no, men bare lurte på om noen har noe erfaringer med disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Skal for så vidt være grei kvalitet på Hifonics-produkter, ut i fra hva jeg har hørt. Aldri hørt noe negativt om de hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders187 Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 jaok, bare på gøy slengte jeg inn ett bud på 1900kr på en Hifonics - Zeus ZXi 4406 på enn nettauksjon. Nå ser det ut til et jeg vinner:p står det er a/b-forsterker, uten att jeg er helt sikker på hva dette betyr, men mener jeg stort sett ser det står d-foraterk på andre produkter, håper ikke dette gjør noe:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hifonics er et veldig bra merke i alle fall for mannen i gata. Har hifonics selv og er stor fornøyd. Har en zxi6006 som jeg har brokoblet til en sub, og den slår som bare F. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders187 Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 JAok:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg