zero Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 noen som vet hvor, eller om det er mulig, skaffe det dekselet rundt gearvelgeren (automatgear) i audi a4 2003 sedan. har det i chrome nå, men det er noe hakk i, så jeg ønsker å bytte det ut med samme farge (svart pianolakk) som går igjen i resten av interiøret mitt. Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Det lurer jeg også på. Syns den chrome greia er stygg og vil ha en ny. Hvis d ikke finns må jeg vel bare lakkere den. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 går sikkert fint å lakkere.. men vanskelig å treffe med resten av interiøret tror jeg... i alle fall for meg. skulle jo tro at man fant slikt ett sted på nett Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuth87 Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Koster den så alt for mye hos Møller da? Siter 2003 Audi A4 Tdi Quattro Bilder 1992 Audi 80 2.0 ( Deler selges) Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg