gomega Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hei Jeg har kjøpt meg en Kenwood KVT-829DVDY og lurte på om det er noen som har denne og har noen meninger om hvordan denne fungerer! Noen som har hatt noen problemer med denne eller no? Gleder meg til jeg får koblet den opp og ser hvordan den funkeronfiredevi Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 hvordan var den? Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Jeg tror jeg har lignende!? Jeg har den som er dobbel, altså som skjermen er ute hele tiden! Den fungerer hvertfall glimrende! :) Du har mange muligheter nå! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Har nå hatt spilleren i ca en måned og er godt fornøyd med den! Den spiller nesten alt av filer og har meget god oppløsning på skjermen. Er noen ting som trekker ned allikevel! Jeg får ikke til å bruke lommeharddisk på den!(Er en annen her på forumet som har fått dette til å funke med en annen billigere Kenwood spiller, men har ikke funnet ut hva jeg ikke gjør riktig så forslag mottas med takk:D) Noe som egentlig er veldig kjipt. Har en Western Digital Passport på 250 Giga som jeg egentlig hadde håpet på at skulle funke med den ene USB-porten, men det viste seg at spilleren ikke klarer å gi så mye strøm i USB porten at den vil starte(den gir ut 500 mA og harddisken trenger ca 900 mA), men ellers funker den helt fint til usb minnepenner. Noe som er positivt der er at du kan få se filene lit som på PC som mappestruktur, noe som er ganske kjekt hvis du har mange sanger. Det andre trekker ned er at du ikke kan spille filmer fra minnepenner eller lignende, du er i stede nødt til å brenne dem til CD/DVD får å få spilt dem. Ellers er spilleren kjempe bra med MANGE muligheter og MYE ekstrautstyr. Stor pluss for god equliser justering. Dette er en spiller som godt kan anbefales, men den var litt i dyreste laget synes jeg:D Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Slenger med noen bilder av spilleren i bilen:D Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 kostet den mye, hvor kjøpte du den? Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 kostet den mye, hvor kjøpte du den? Jeg kjøpte den på Mekkonomen Mjøsbil på Gjøvik! Jeg fikk den for 9000,- men det var da med ca 20% avslag pga at en i fammilien min jobber der... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 ok Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 http://www.meeter.no/PartDetail.aspx?q=p:1532946;c:36377;r:hardware Dette er vel noe i likhet. Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 http://www.meeter.no/PartDetail.aspx?q=p:1532946;c:36377;r:hardware Dette er vel noe i likhet. Ja det er nesten den samme! Forskjellen er at den der har en USB port i stede for to som på min, pluss litt annet div... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg