Stølen Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Et par til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Du tar knallbra bilder må jeg si :) Men personlig synes jeg mange av de blir litt vell overdrevent, men det er nå smak og behag. Uansett veldig bra kvalitet på bildene dine :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Du tar knallbra bilder må jeg si :)Men personlig synes jeg mange av de blir litt vell overdrevent, men det er nå smak og behag. Uansett veldig bra kvalitet på bildene dine :) Hehe, tusen takk! :) Ja, stilen kan nok bli for drøy for noen. Men jeg forsvarer den til grava :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 ...og apropos drøy stil, her kommer flere! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 utrolig bra bilder Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 utrolig bra bilder Tusen takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Her kommer et par fra Flyets Dag på Kjeller i går! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Her er et bilde jeg tok nylig. Har prøvd å redigere det slik at det ser ut som det er tatt på 50-tallet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Tok litt bilder av en bil på vei hjem fra jobb i dag! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Nydelige bilder! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Nydelige bilder! Tusen takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Har vært lite bilfoto denne sommeren, men her kommer i alle fall et jeg tok på Aurlandsfjellet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Iiiiiih!!! fy flate for noen bilder!! Kunne ikke tenke deg og ta noen bilder av bilen min når den er ferdig? Holder til i vinger.. Ikke noe stress og komme nedover for meg:) når den tida kommer... Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Iiiiiih!!! fy flate for noen bilder!! Kunne ikke tenke deg og ta noen bilder av bilen min når den er ferdig? Holder til i vinger.. Ikke noe stress og komme nedover for meg:) når den tida kommer... Jah, alt er jo mulig! :) Vinger er vel i Kongsvinger-traktene, ikke sant? Jeg tar litt bilder i Årnes/Rånåsfoss-traktene. Mye fine locations der. Hva er det du bygger for noe da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg