Raggetuss Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Ja, vinger er bare en forkortelse for kongsvinger;) Driver og bygger en golf 2, ikke noe spessielt for mange, men er litt arti og ha skikkelige fine bilder når man legger en god del jobb i den.. Vet ikke når den står ferdig enda men.. Har ett håp i løpet av sommeren:) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Tok noen bilder av en råflott 74-mod Mini Cab i går..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Klarer ikke la kameraet ligge når tordenværet passerer..! At motivet er gammmelt og utbrukt, får heller være ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Fikk på nye felger på Civic'en før helga, noe som ga meg litt inspirasjon..! Tok en liten foto-utflukt i dag, og dette er resultatet. Sikkert mange som er lei Civic'en nå, men dere får se på det som fototeknikk-studie, og ikke bilen i fokus ;) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-230f Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Tøff bil og flotte bilder!! Har du brukt HDR på noen av bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Tøff bil og flotte bilder!!Har du brukt HDR på noen av bildene? Hei! Tusen takk! :) Ikke full HDR, men dobbelteksponering på noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Har vært litt stille på bilfotofronten i det siste..! I mellomtida har jeg tatt diverse andre bilder, her er noen av de: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Her er et bilde jeg hadde liggende fra siste Nürburgring-tur! Rimelig digg bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Her er en forsmak på en bil jeg kommer til å ta en del bilder av (forhåpentligvis) etter hvert som prosjektet blir ferdig..! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Noen som drar kjensel på denne..? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Et ettersleng fra en tidligere fotoshoot: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Her er et bilde jeg har hatt liggende siden høsten, har ikke hatt tid til å redigere før nå: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Mye flotte bilder! Du er glad i himmelen ihvertfall ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Mye flotte bilder! Du er glad i himmelen ihvertfall ;) Glad i himmelen? Hvordan har du fått det inntrykket? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Jeg gikk over bilder fra en shoot i sommer, og fant ut at mange bilder fikk et helt nytt liv i svart/hvitt..! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg