Stølen Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Hadde en morsom shoot i dag av to Alfa GT'er i snøen..! Gøygøy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Veldig pene bilder :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Veldig pene bilder :D Tusen takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Her kommer enda flere "italofile" bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Er litt svak for sølvfargede stasjonsvogner med stil. Så når jeg skulle ta bilder at denne nydelige Alfa 159 Ti'en så gikk jeg den nøye i sømmene..! Gøy med detaljbilder har jeg funnet ut! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 ...en finfin 2007-mod Alfa GT jeg har kost meg med et par dager: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joHIME Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 utruli bra bilder av den gt'n!! får litt lyst å bytte ut gtven med en slik når man ser slike bilder :D hilsen alfa eier :P Siter 00-Alfa romeo GTV 85-corolla (X) 86-Rx7 (X) 93-Accord (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 utruli bra bilder av den gt'n!! får litt lyst å bytte ut gtven med en slik når man ser slike bilder :D hilsen alfa eier :P Hehe! :) Hvis du kjapper deg har de fortsatt et parti inne til over 100 000 kr under listepris på autoital.no..! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Har det ganske gøy på fotofronten for tiden..! Mye rare italienske biler som kommer innom. Her er en klassiker jeg fikk oppdrag å knipse litt av: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Her kommer noen bilder av bilen jeg har sett mest frem til å ta bilder av noensinne, nemlig Alfa Romeo Brera..! Har vært forelska i den siden jeg var 15.... *sukk* Ikke akkurat supert vær, men en får gjøre det beste ut av det..! Her er noen gufne vinterbilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Har forøvrig starta en fotoblogg..! Tar en litt annen retning der enn her på tråden. Mer artikkelpreget og temaorientert. Stikk gjerne innom og legg igjen en kommentar! ;) http://steininge.blogspot.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Her kommer en liten søt en..! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hadde en ålreit fotosession i dag..! Alfa Brera og 159 Ti. Ekstra kult var det at de hadde samme lakk og 19"-felger..! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Liten hissig sak; Alfa MiTo 1,4 TBi 155 hk : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg