Villing Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Veldig skarpe å flotte bilder. Har du noen spesiellt teknikk der også? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Bra saker her ja, er ikke denne fra Holmestrand? http://fc08.deviantart.com/fs28/f/20...y_Stoelen7.jpg mener ejg har sett den her... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Veldig skarpe å flotte bilder. Har du noen spesiellt teknikk der også? :) Egentlig ikke! Samboeren har brukt store penger på linser, noe jeg nyter godt av...! Den jeg brukte her koster vel i overkant av 20 laken tror jeg... :D Ellers bruker jeg "unsharp mask"-filteret helt til slutt i redigeringa, for å få en god finish. Men dette funker ikke på alle bilder, det kan "knerte" pikslene på noen bilder og gjøre de kornete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Bra saker her ja, er ikke denne fra Holmestrand? http://fc08.deviantart.com/fs28/f/20...y_Stoelen7.jpg mener ejg har sett den her... Ole Det skal du ikke se bort ifra..! Jeg kjenner ikke den bilen der spesielt, men det kom folk helt fra Bergen for å være med her, så Holmestrand er jo ikke usannsynlig det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Tar du bildene i RAW format? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Tar du bildene i RAW format? Nope! JPEG ftw! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Her er et par bilder av et noe kjappere fremkomstmiddel enn bil... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Her er noen bilder fra treffet på Gardermoen i 03.05...! ...et lite dragrace mellom BMW og motorsykkel..! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Noen flere...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Like bra som alltid, om ikke bedre :) utrulikt dramatiske himmel du får til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Flotte bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Er du han som er så glad i å legge seg på bakken? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Den Allroaden likte jeg :) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Du tar veldig fine bilder! Men synes mange av bildene blir altfor voldsomme i kontrast og skyene. Men utenom det var det veldig bra! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Er du han som er så glad i å legge seg på bakken? ...hvis et bilde ser best ut nedenfra, så må man jo krype litt...! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg