Stølen Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Du tar veldig fine bilder!Men synes mange av bildene blir altfor voldsomme i kontrast og skyene. Men utenom det var det veldig bra! Hehe, hver sin smak...! ;) Jeg er veldig glad i dramatiske bilder med mye himmel. Kan vel hende jeg har dratt den litt langt innimellom, men jeg angrer ingenting :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 ...hvis et bilde ser best ut nedenfra, så må man jo krype litt...! :D Jeg sto ved siden av deg en del ganger i dag. Var jeg med svart caps som småprata litt med deg ved burninga. :D Har et par bilder som nesten er identiske med dine Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hehe, hver sin smak...! ;)Jeg er veldig glad i dramatiske bilder med mye himmel. Kan vel hende jeg har dratt den litt langt innimellom, men jeg angrer ingenting :D ja helt enig, hver sin smak ;) Det er mange sine bilder som har mer photoshopteknikk enn fototeknikk. Og da synes jeg selv at bildene mister en del av "sjarmen". Men dine er jo en god blanding av begge deler, så da er det mer greit ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Kom over et par brukbare bilder jeg overså i første gjennomgangen..! fortsatt fra Vårslepp 03.05: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreSkj Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Fortsatt fine bilder, kompis! Preluden var noe uvanlig blank :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R8228R Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 hei på deg rayomnd her med blå bmw e36 "m3"vi tok en liten prat.... ville bare si at du tar utrolig fine bilder og fortsett det gode arbeidet... synes det er flott at du har en intresse for bil og foto og at bilmiljmiljøet er din arbeidsplass... flott du deler bildene med andre. Spennede bil hadde du også... en av mine favoritter.... min første bil var en honda crx ikke del sol..... med 1,6 v-tec.... vet hvor utrolige morsomme de motorene er. Vel snakker på senere stevner Siter rayol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 hei på deg rayomnd her med blå bmw e36 "m3"vi tok en liten prat....ville bare si at du tar utrolig fine bilder og fortsett det gode arbeidet... synes det er flott at du har en intresse for bil og foto og at bilmiljmiljøet er din arbeidsplass... flott du deler bildene med andre. Spennede bil hadde du også... en av mine favoritter.... min første bil var en honda crx ikke del sol..... med 1,6 v-tec.... vet hvor utrolige morsomme de motorene er. Vel snakker på senere stevner Tusen takk Raymond..! :) Ble ganske imponert over begge bilene dine, og gøy å se dragrace mot motorsykkel...! :D Skal prøve å dra meg med på så mange treff jeg kan i området, mest for å kjøre selv men foto blir det jo naturligvis også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Her er et par bilder jeg tok nylig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Ett til! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 du klarer å ta bilder med ødelagt hånd assa? :P hehe (jeg satt å spiste på esso'n ved obs på torsdag når du var innom der) :P kule bilder du tar forresten;) skal du ta fly-bilder i morgen ell? :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 du klarer å ta bilder med ødelagt hånd assa? :P hehe (jeg satt å spiste på esso'n ved obs på torsdag når du var innom der) :P kule bilder du tar forresten;) skal du ta fly-bilder i morgen ell? :) Å, var det du som satt med han karen med den feite M3'en..? Hånda er knekt, men får vel tatt litt bilder lell :) Var på Kjeller i dag ja, fyttegrisen så rått..! Sitter og redigerer bilder derfra nå, kan legge ut noen få her... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 ...og her kommer noen fra Flyets Dag på Kjeller..! "Uuuu, afterburner..!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Å, var det du som satt med han karen med den feite M3'en..? Hånda er knekt, men får vel tatt litt bilder lell :) Var på Kjeller i dag ja, fyttegrisen så rått..! Sitter og redigerer bilder derfra nå, kan legge ut noen få her... ;) hehe japp:P vi var sultne etter en hard dag på jobb;) knekt hånd er ikke bra:S var innom kjeller en tur jeg og... men tok ikke så mange bilder! kjørte helikopter da! *steike satan å artig* Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 hehe japp:P vi var sultne etter en hard dag på jobb;) knekt hånd er ikke bra:S var innom kjeller en tur jeg og... men tok ikke så mange bilder! kjørte helikopter da! *steike satan å artig* Å, fett...! Vurderte det selv, men køen blei for lang for meg. Bruttern tok en tur, og rådigga det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Å, fett...! Vurderte det selv, men køen blei for lang for meg. Bruttern tok en tur, og rådigga det :) hehe vi sto i kø i 2 timer.... BORING deluxe, men det var verdt det:P artig å se romeriket fra lufta gitt:P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg