Stølen Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Fikk lyst å blåse liv i gamle teknikker i dag..! Tok meg en real utflukt i finværet, og kom over denne perle-location'en på Rånåsfoss..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 håhå...bilde nr2 var konge etter min smak:yummy: Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 hehe, Rånåsfoss bru :D Fet location da, rart jeg ikke har tenkt på det før, jeg bor jo 10 minutt unna :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 håhå...bilde nr2 var konge etter min smak:yummy: Så bra...! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 hehe, Rånåsfoss bru :DFet location da, rart jeg ikke har tenkt på det før, jeg bor jo 10 minutt unna :) Ja, jeg var egentlig bare på en joyride i området da jeg så brua og fossen..! Konge spot! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Et par til i samme serien... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Her kommer noen bilder fra dagens Powerdrift-runde..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 ...noen flere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Kommenterer ikke bildene dine så mye, mest fordi det stort sett er den noe oppbrukte sort/hvitt look'en din om og om og om igjen (blir *kremt* litt kjedelig, hehe) men dette.. http://fc04.deviantart.com/fs30/f/2008/152/b/b/Powerdrift_at_Gardermoen_3_by_Stoelen7.jpg ..var blinkskudd. Bra jobba! Samt det er noe udefinerbart med lyset i dette bilde som gjør det tiltrekkende: http://fc06.deviantart.com/fs25/f/2008/152/4/4/Powerdrift_at_Gardermoen_21_by_Stoelen7.jpg Stå på! Har solgt 70-200 objektivet mitt så blir ingen banetreff bilder fra meg, så får se hva dere andre driver med :) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Genialt! Takker;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Genialt! Takker;) Var så lite :) Fotogen rakker av en bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Kommenterer ikke bildene dine så mye, mest fordi det stort sett er den noe oppbrukte sort/hvitt look'en din om og om og om igjen (blir *kremt* litt kjedelig, hehe) Du skal få lov å synes det lille venn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 ....liker svart-hvitt jeg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 ....liker svart-hvitt jeg! :D det gjør jeg og;) hehe flotte bilder fra driftinga :D Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 det gjør jeg og;) hehe flotte bilder fra driftinga :D Takk takk! :D Sjekk også ut Ivers sine på TeamSideways..! Han hadde noen heeelt råe noen... de ligger vel ute her og tror jeg..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg