aneriks Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 nydelige bilder du hadde tatt av bilen min, takk for det. har du flere av den?? rød sil80 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 nydelige bilder du hadde tatt av bilen min, takk for det. har du flere av den?? rød sil80 Hmmm! Skal riste litt i fotomappa og se om det ikke ramler ut noen flere..! ;) Feiende flott bil forresten..! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 ...fant ett til som var brukbart! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Har du noen bilder av denne? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Har du noen bilder av denne? Hadde den gullfarga felger? EDIT: Neiiida, du hadde sorte felger bak! Har et bilde her, skal redigere det straks.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Her var det jeg hadde...! Var der bare under oppvarminga dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 hvit s14? :) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 hvit s14? :) Den med Pitstop Trafikkskole-sponsor...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Den med Pitstop Trafikkskole-sponsor...? jepps:) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 jepps:) Jeg fant jeg fant! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 DRIIIT kult Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Hepp..! Da var driftingbildene ferdig for denne gang, tilbake til stillbilder..! Har hatt et lite fototreff med et par kompiser fra Honda-forumet. En Honda NSX, Civic Type R og Skyline GTR på samme shoot blir aldri feil..! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 brutale bilder da Stølen :) I wish I had the skillz ;) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 brutale bilder da Stølen :) I wish I had the skillz ;) Skillz har du mer enn nok av Ivers ;) Noen flere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Kjempe bra bilder og fine biler... liker teknikken din stølen... kudos.. Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg