Stølen Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Kjempe bra bilder og fine biler... liker teknikken din stølen... kudos.. Tusen takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Enda flere..! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Her kommer et par utklipp av et sort/hvitt-bilde jeg posta over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Kul location, bra disse 2 bildene :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Kul location, bra disse 2 bildene :) Takk takk..! :) Digger å ta bilder her, du kan stort sett gjøre alt..! Veldig "fleksible" omgivelser... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Takk takk..! :) Digger å ta bilder her, du kan stort sett gjøre alt..! Veldig "fleksible" omgivelser... :D Hvor er dette hen? Hadde vært kult og tatt bilder der :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 ohh, Civic type R *Sikle* (NSX også altså ;)) Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 superduper sweet'e bilder:D Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Hvor er dette hen? Hadde vært kult og tatt bilder der :) Dette er Feiring Bruk på Lørenskog. Følg skiltinga mot Losby Gods, men i stedet for å ta til høyre ved Finstad i T-krysset fortsetter du rett frem (står skilt mot Feiring Bruk der). Kjør helt til det butter, ca. 2-3 km innover. Løp og knips! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 superduper sweet'e bilder:D Takk skal du ha..! :) Bilene drar vel helhetsinntrykket opp en del ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmreNSX Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Helt rått! ;) :thanks Siter Acura NSX 91' Civic Type R 08' firmabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Helt rått! ;) :thanks Anytime! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PvtXtere Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Stødig på å ta bilder du Stølen! Holdt på lenge? Lagt mange lapper i utstyr? Jeg har det slik at nå er utstyret i orden, men trenger erfaring og rett og slett peiling:P Kommer vel etter hvert:) Siter http://pvtxtere.deviantart.com/ If I was to tell you that I have a 22" cock, is that something you might be interested in? - Ari Gold - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Stødig på å ta bilder du Stølen! Holdt på lenge? Lagt mange lapper i utstyr? Jeg har det slik at nå er utstyret i orden, men trenger erfaring og rett og slett peiling:P Kommer vel etter hvert:) Hehe, har ikke lagt ei krone i utstyr :D Kjæresten sitt fotoutstyr, hu er fotografen av oss :) Men jeg må vel bite i det sure eplet og investere i eget kamera nå til sommern. Så jeg begynte i helt andre enden enn deg, rett og slett..! ;) Vi får møtes på midten en gang! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PvtXtere Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Hehe, har ikke lagt ei krone i utstyr :DKjæresten sitt fotoutstyr, hu er fotografen av oss :) Men jeg må vel bite i det sure eplet og investere i eget kamera nå til sommern. Så jeg begynte i helt andre enden enn deg, rett og slett..! ;) Vi får møtes på midten en gang! :D Ah, snedig!! :) Hvilket kamera er det hun har da? Jeg ha skulle kommet meg på Fototreffene som blir i år, men er litt langt og kjøre fra Namsos og nedover til gardermoen for og ta bilder:) Du vet ikke om det blir arrangert noe lignende i Trondheim? Det hadde vært konge! Siter http://pvtxtere.deviantart.com/ If I was to tell you that I have a 22" cock, is that something you might be interested in? - Ari Gold - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg