Stølen Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Ah, snedig!! :) Hvilket kamera er det hun har da? Jeg ha skulle kommet meg på Fototreffene som blir i år, men er litt langt og kjøre fra Namsos og nedover til gardermoen for og ta bilder:) Du vet ikke om det blir arrangert noe lignende i Trondheim? Det hadde vært konge! Hu kjører Nikon D80 med et lite arsenal av ålreite linser. Har egentlig ikke oversikt over fototreff sånn generelt jeg, nå er jeg kameraløs i ei tid fremover (forhåpentligvis ikke altfor lenge), så jeg kommer ikke til å dukke opp på fototreff i sommer. Dessverre! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Da var første shoot med nytt kamera (Olympus e510) gjennomført..! Motivet ble en 190E tilhørende en veninne av meg. Enjoy..! ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Nå skal vi dårlig plage hu... haha. Hvor er det du holder til om dan a Stølen ?? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 På Rælingen, fortsatt..! Har flytta fire km :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Her er noen bilder jeg tok av traileren til en kompis...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Knipsa noen bilder av Civic'en med nye kameraet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Noen ferske vinterbilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Kul lastebil da :) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 helt rått Stølen :) :) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Impressive! :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 helt rått Stølen :) :) Tusen takk! :) Skal prøve å bli mer aktiv her utover vinteren og våren...! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 :peace: :pray skulle i mine villeste drømmer jeg hadde skillsa dine innen foto og redigering, ufattelige kule bilder. Du er Rå mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 :peace: :pray skulle i mine villeste drømmer jeg hadde skillsa dine innen foto og redigering, ufattelige kule bilder. Du er Rå mann Oj shit, takk! :D Hehe, bare si ifra om du vil ha bilder av noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Oj shit, takk! :D Hehe, bare si ifra om du vil ha bilder av noe ;) hehehe ja var det da. driver å prøver meg litt frem. men tar tid å lære seg allt dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg