DJbob Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Jeg har en digital klokke for dashbord der det er dårlig kontakt ett eller annet sted. Jeg er ingen ekspert, men det bør være mulig å lodde det. Den får strøm, og det fungerer innimellom som tyder på dårlig kontakt. Er det noen her bosatt i Bergensområdet som vet om noen som kan fikse dette eller kan fikse selv? :) En ny koster nesten 800,-.... Jeg har sjekket huggeriene i Norge, og de har ikke dette inne for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 det kan gjøre selv:)ikke noe spesielt:) Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJbob Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Vel, jeg er skikkelig grønn på slike ting.... :) Hadde satt pris på om noen kunne fikse det for meg! det kan gjøre selv:)ikke noe spesielt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg