Gå til innhold

hei noen her med adhd som har lappen?

Ranger emnet

smeden

Anbefalte innlegg

En kammerat av meg har sinnsykt adhd og han lappen ;)

Han fik ta lappen på både lett mc og bil uten noe styr rundt det..

ja jeg skjønner det ikkje eg må ha 4 atester for at fylkeslegen skal godtjenne det....

og legen min babler masse piss om at de som har adhd har større sjansje for og kresje og kjøre fort en de som ikkje har og går på adhd medesin det e jo helt sykt eg slutta på min adhd medisin for eg føle meg ganske bra uten og no e det masse styr for at eg skal få lappen de tvinger meg nermeste til og begynne på den medisinen eg slutta på fordi eg fikk noe hjertetulL:P men det e no gått bort igjejn

sikkert mangen skrive feil men eg har dysleksi

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
ja jeg skjønner det ikkje eg må ha 4 atester for at fylkeslegen skal godtjenne det....

og legen min babler masse piss om at de som har adhd har større sjansje for og kresje og kjøre fort en de som ikkje har og går på adhd medesin det e jo helt sykt eg slutta på min adhd medisin for eg føle meg ganske bra uten og no e det masse styr for at eg skal få lappen de tvinger meg nermeste til og begynne på den medisinen eg slutta på fordi eg fikk noe hjertetulL:P men det e no gått bort igjejn

sikkert mangen skrive feil men eg har dysleksi

Sure greier det der må være ja, men måtte bare le litt med tanken på antall punktum i den teksten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et problem å ta disse testene og få disse atestene?

Dessuten tror jeg nok legen vet hva han/hun holder på med. Det er en grunn til at det er legen, og ikke du selv, som skal vurdere om du er skikket til å føre bil eller ei.

ja men kjører lærern min går go for meg at eg kjører faktisk bedre uten medesin en ka eg gjorde med men uansett...

legen skal ikkje bare si at du kan velge vilken somhelst dose..

det blir bare helt feil for meg. hu skulle ringe meg når eg kunne begynne på den. også skal eg ikkje inn til henne igjen før iom 3 måna det e bare helt sykt

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar det 3 måneder før den doseringen du tok før mister sin effekt?

Ville trodd 2 måneder var plenty...

Men helt ærlig, så syns jeg det er bra sånn. Altså selv om det er kjiipt, så er det bra at de sjekker det så nøye.

ekke derfor eg skal innigjen men for at ho skal spørre om det går bra og sån men uansett medesine e ute av kroppen på 2uke

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...