Gå til innhold

Råskinn til salgs

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Originally posted by remster

kamerat av meg total vraka sin golf2 VR6. bare synd den var registrert som 1.6 :/ totalt tap. + stor bot + minus lappen i tre år ++++++

Hvordan ble det behandlet av forsikring og politi? Og var det

han sin feil ulykken?

Neida, lurer ikke fordi jeg har hørt fint tilbud på vr6 motor eller noe jeg. neida. ikke i det hele tatt. nix. nei. nnnh-nnnnnnh! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsikring 0 kr utbetalt

politi annmeldelse + bot + fengsel

han sin skyld ja. prøvde å ta en litt for krapp sving i litt for stor fart med 2 personer i bilen.

bilen var for stiv og løfta seg faktisk. tok svingen på 2 hjul. og når han landa fikk han en slædd. retta den, kontra og så slo det rundt. 3 runder rundt. knakk to tre små trær og endte på fortauet.

ene bremseskiva fant de ikke igjen. og knakk to av felgene.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

forsikring 0 kr utbetalt

politi annmeldelse + bot + fengsel

han sin skyld ja. prøvde å ta en litt for krapp sving i litt for stor fart med 2 personer i bilen.

bilen var for stiv og løfta seg faktisk. tok svingen på 2 hjul. og når han landa fikk han en slædd. retta den, kontra og så slo det rundt. 3 runder rundt. knakk to tre små trær og endte på fortauet.

ene bremseskiva fant de ikke igjen. og knakk to av felgene.

Var vel ikke Grayvr6?

ell hva han kaller seg.. simen fra vagteam?

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du får det godkjent så er det vel ganske greit. det som er mye av problemet til kompisen min. siden han ikke fikk sin godkjent før han vraka den. fikk jo problemer med dokument forfalskning også. siden det ikke sto i papirene. ha alt i orden før man kjører på veien. å kjøre uten orginal motor og ikke få det godkjent er som å pisse i motvind. dumt.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider