Gå til innhold

Vi som kjører med L - fremtidens rånere

Ranger emnet

aerdftyhui

Anbefalte innlegg

• Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare å nevne eventuelle feil for sensor når han/hun spør deg om hvordan det gikk.. Eventuelle som sagt, det går sikkert bra :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har oppkjøring om 1 uke:P..men øvekjører ofte:P idag kjørte en bil forbi meg, også jenta driver å ler av meg på vinduet pga L bak på bilen. så jeg var i 60 så klikka jeg og tok i 3 gir og på 1 sek den gikk på 80 også litt mot 100 så klikka faren min og bare: faen jeg vil ikke få problemer pga deg. og da bremsa jeg ned.. hehe

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører en Mercedes E-200 2008 Mod

Liker bilen veldig godt

Har kjørt ganske mye med L, Når vi skal en plass er det som oftest jeg som kjører.

Det jeg husker best var vell da fattern lot meg "drifte" på en åpen parkeringsplass der det ikke var noen biler (Det var snedekke) husker enda den gode lyden fra 4500 På Turtallet. Gøy som faen! :D

Gleder meg til Lappen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :D

Mye bra innleg her :P

Eg er 15 no men fyller 16 mot sommern... Gleder meg syyyykt til å begynne å lærekjøre.. :D Kommer til å kjøre med mor sin Audi A4 1.8t quattro chippet til 220hk :D ! Det kommer til å bli digg..

Men lurer på om noen har noen gode tips ? er det eventuelt noen feller, nybegynnere går i ?

setter pris på svar ;):thanks

Endret av Mariusgv

Golf MK3 1996, 1.6 GL - "low'n'slow"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Var gøy med kjøretime, var litt nervøs for å tabbe meg ut, men med en gang jeg satt meg inn bak rattet var jeg rolig. Gikk helt greit, var noe unvandt bil, men god å kjøre. Men, han fortalte at han har bestilt ny bil, som kommer i mai, Bmw 520d med full m-tech og 18" :D

Satt å snakka om biler, motorsykler og mopeder! Urolig gøy. Neste time er neste torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider