Gå til innhold

Vi som kjører med L - fremtidens rånere

Ranger emnet

aerdftyhui

Anbefalte innlegg

• Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oppkjøring i mårra.. Nervene har jeg ikke merka noe til enda, men kommer sikkert i mårra tidlig :P

Har avtalt at jeg skal ut å kjøre bilen til en kompis som ikke bestod, 13. juni.. Jeep Cherokee 4l rekke 6 diesel, autolat.. gleder meg noe sinsvakt!

Bare det å sette seg inn i en bil uten "L" eller "skole" bakpå må være himmelsk!

Lykke til da :) Jeg kjente ikke så veldig mye til nervene.. HELT til jeg satte meg bak rattet :p Men for meg føltes det ikke noe spes å kjøre alene.. Hadde jo kjørt hver dag i 2 år før så :p Men igjen, Lykke til ^^,

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppkjøring i mårra.. Nervene har jeg ikke merka noe til enda, men kommer sikkert i mårra tidlig :P

Har avtalt at jeg skal ut å kjøre bilen til en kompis som ikke bestod, 13. juni.. Jeep Cherokee 4l rekke 6 diesel, autolat.. gleder meg noe sinsvakt!

Bare det å sette seg inn i en bil uten "L" eller "skole" bakpå må være himmelsk!

Pff.. Er som en helt vanlig kjøretime, eneste du står litt mer på egen fot!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min siste tur med L på omme, og jeg har førerkort klasse B :D

Følest så utrolig herlig, og det beste er at kompisen min som strøyk 13. juni hadde oppkjøring i dag han også, uten å fortelle oss.. så nå kan vi råne sammen ^^

Gratulerer!!!

jeg strøyk på teorien, så må vente ei uke.

skal prøve å få lappen på bursdagen min (18 september)

190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg som en unge til jeg kan kaste L'en også. :)

Fyller 18 i september. Har ikke egen bil tho, men det får ikke hjelpe. Jobber og prøver å spare litt av pengene framover. Så kanskje det blir bil ut mot våren 2010 :)

Fram til da blir det å låne Merca til fattern. Ikke verdens kuleste, men kommer meg fra A til B med den iaf :P Mercedes B C200 med automat :)

Må innrømme at den er ganske digg å kjøre, er nokså digg å hive inn gassen og kjenne at den kicker :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min siste tur med L på omme, og jeg har førerkort klasse B :D

Følest så utrolig herlig, og det beste er at kompisen min som strøyk 13. juni hadde oppkjøring i dag han også, uten å fortelle oss.. så nå kan vi råne sammen ^^

Grattis da smån :p

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til alle: Ikke lek verdensmester, vær forsiktig. For selv om du har lappen, betyr det ikke at du er noen god sjåfør.

Og når du skal kjøre forbi en syklist eller en eller annen hindring i veibana, kjør HELT ut i det motsatte feltet.

Hilsen en som kræsja bilen sin etter 4 dager med lappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til alle: Ikke lek verdensmester, vær forsiktig. For selv om du har lappen, betyr det ikke at du er noen god sjåfør.

Og når du skal kjøre forbi en syklist eller en eller annen hindring i veibana, kjør HELT ut i det motsatte feltet.

Hilsen en som kræsja bilen sin etter 4 dager med lappen :)

Haha, hvordan i svarte klarte du det a? x)

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider