Gå til innhold

Vi som kjører med L - fremtidens rånere

Ranger emnet

aerdftyhui

Anbefalte innlegg

• Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle svinge unna en lastebil som stod parkert med fronten ut i veien. La meg ikke langt nok ut, siden jeg ikke oppfatta plog-festet i fronten (stor metallplate som stikker ut). Burde uansett ha svinga helt ut i motgående.

Bra mye skader, men mulig å fikse. Tror ikke det skal bli så dyrt heller, men ble en dyr lærepenge.. men nå har jeg lært til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
JIIIIIIIIIIIHA!!!:tannløs:'

trenge eg seie meir???

Grattis, nå blir det mye råning fram over tenker jeg.heheh:)

Jaja, er vel bare meg igjen i denna tråden da:S blir 17 i september så er leeenge igjen:(:(:(

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, nå blir det mye råning fram over tenker jeg.heheh:)

Jaja, er vel bare meg igjen i denna tråden da:S blir 17 i september så er leeenge igjen:(:(:(

Da fyller eg 17dager før deg;)

Ringte om å starte igjen kjøringa her om dagen. Men det var sommerferie fram til 10 august:/

Ser ikkje ut som eg kommer til å få lappen på dagen da:/

Volvo 245 86'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fyller eg 17dager før deg;)

Ringte om å starte igjen kjøringa her om dagen. Men det var sommerferie fram til 10 august:/

Ser ikkje ut som eg kommer til å få lappen på dagen da:/

Uff, kjipt å ikke få det på dagen da.hehe, men men du har jo venta i 18 år, så klarer vel noen dager til:D

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyller ikke 18 før 19 nov jeg, så dere får lappen tidlig iforhold til meg;) hehe

kjørte foresten hjem fra aukra til asker på mandag! 55 mil og 8 timer's tur:) men masse folk som irriterer seg for at det ligger en med L forran;) uansett hvor fort jeg kjørte så skulle de forbi...Når de endelig kom forbi(jeg slapp forbi), så slakka de ned og tok livet med ro;P

Gleder meg til lappen nå asså = )

2000 Audi A4 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at de vil forbi, men liten vits å ligge å presse av den grunn. Personlig pleier jeg å ligge ganske langt bak en bil som har L eller Skole skilt på seg. hehe. 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019. :p

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider