Gå til innhold

Vi som kjører med L - fremtidens rånere

Ranger emnet


aerdftyhui

Anbefalte innlegg

  • Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke om jeg kommer til å sette på L'en når jeg skal begynne å øvelseskjøre igjen nå :P Tipper jeg kanskje bruker den en gang eller no, så bilen kan bli skitten rundt den, også kjører jeg uten resten, se man jo at den har vært der :P

Er forresten ekstra kjipt å måtte øvelseskjøre igjen :P Første gang var morro, nå føles det kjipt :P

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kommer til å sette på L'en når jeg skal begynne å øvelseskjøre igjen nå :P Tipper jeg kanskje bruker den en gang eller no, så bilen kan bli skitten rundt den, også kjører jeg uten resten, se man jo at den har vært der :P

Er forresten ekstra kjipt å måtte øvelseskjøre igjen :P Første gang var morro, nå føles det kjipt :P

 

haha, det tror jeg på.

 

I dag har jeg fått øvelseskjørt litt, til og med l'en bakpå.:P

Kjørte bmw 520, 150hk, med effektannleg, grooom lyd, mørk sinna lyd.

Gikk helt greit og, blir mere kjøring i den framover, nye bruksøsa til fattern:)

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å ha lappen ja, men ikke like deilig som jeg hadde håpet... får kjøpe meg noe som drar enten over alt, eller i ræva til vintern, så blir det nok en del kjekkere :D

 

Du sier noe der :p Selv håper jeg på en nedregga Chevy Suburban gammel type ^^, Det hadde vært noe å lekt med det, mens alle dem andre kjører røtine 240ier og BMW'r :p 4x4 ;D

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det så sykt vanskelig å kjøre etter forholda???? jeg syns det er helt idiotisk og sitte og si at dere skal ha bakhjulstrekk og dritt, forhjulstrekk og kjør etter forhold skal jeg gjøre.... jeg har vært utenfor ulykke og det vil jeg ikke en gang til... ser jeg noen som kjører gris så er det politiet neste

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

( ) 1988 toyota carina II

(X) 1991 golf mk 1 karmann cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det så sykt vanskelig å kjøre etter forholda???? jeg syns det er helt idiotisk og sitte og si at dere skal ha bakhjulstrekk og dritt, forhjulstrekk og kjør etter forhold skal jeg gjøre.... jeg har vært utenfor ulykke og det vil jeg ikke en gang til... ser jeg noen som kjører gris så er det politiet neste

 

Jeg har faktisk forhjulstrekk, klarer FINT å kjøre etter forholda.. Jaja, du får bare ringe til politiet så fort du ser noen som kjører litt gris.. Dem gidder ikke å bry seg uansett... Og om man har Forhjulstrekk, bakhjulstrekk eller 4hjulstrekk... HVA SÅ?! Folk må jo få ha det dem vil ha... Kos deg, du kommer til å ringe mye... Og bli avvist gang på gang..

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det så sykt vanskelig å kjøre etter forholda???? jeg syns det er helt idiotisk og sitte og si at dere skal ha bakhjulstrekk og dritt, forhjulstrekk og kjør etter forhold skal jeg gjøre.... jeg har vært utenfor ulykke og det vil jeg ikke en gang til... ser jeg noen som kjører gris så er det politiet neste

 

Da blir det mange telefoner på deg etterhvert ;) Har hatt lappen i 3 år nå og ser mye rar kjøring hver dag. Er ikke ungdommen som jeg bryr meg om. Er de folka som ikke har SNØRING på å kjøre bil. Legger seg feil i rundkjøring, legger seg feil i kryss når de f.eks skal til venstre og jeg skal til høyre. Ikke plass til å legge seg ved siden av siden de ligger i midten.

 

Bakhjulstrekk om vinteren er bare morro. Men ikke tro dere er verdensmestere selv om dere klarte en sving. I neste sving er det 50-50 sjangse for at dere ligger i grøfta :Devil:

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det mange telefoner på deg etterhvert ;) Har hatt lappen i 3 år nå og ser mye rar kjøring hver dag. Er ikke ungdommen som jeg bryr meg om. Er de folka som ikke har SNØRING på å kjøre bil. Legger seg feil i rundkjøring, legger seg feil i kryss når de f.eks skal til venstre og jeg skal til høyre. Ikke plass til å legge seg ved siden av siden de ligger i midten.

 

Bakhjulstrekk om vinteren er bare morro. Men ikke tro dere er verdensmestere selv om dere klarte en sving. I neste sving er det 50-50 sjangse for at dere ligger i grøfta :Devil:

 

Ja, ser faktisk flere eldre folk som grisekjører her, ikke ungdommer.. Og joda, leking med bil er moro, men mange som tror dem er bedre enn det dem faktisk er.. Og som du sier, 50-50 sjans for at man er i grøfta i neste sving! Men jaja, han får bare ringe :p Ikke kom hit da, da går mobben din fort tom for strøm ;)

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

setter andres liv i fare + deres eget..... det er helt idiotiskt og jeg hater når folk setter andres liv i fare, jeg lærte da jeg traff fjellveggen tre ganger i en krasj så tenk med hue og ikke med beinet......

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

( ) 1988 toyota carina II

(X) 1991 golf mk 1 karmann cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

setter andres liv i fare + deres eget..... det er helt idiotiskt og jeg hater når folk setter andres liv i fare, jeg lærte da jeg traff fjellveggen tre ganger i en krasj så tenk med hue og ikke med beinet......

når eg tenker på grisekjøring med bakhjulstrekk, spesielt på vinteren så tenker eg ikkje på å kjøre fort, men sidelengs ;) vil tru andre tenker det samme...

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår