Johntin Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hei er det noen som har erfaring med Kenwood KDC-W3541A? Spørsmålet er egentlig om den har en eller to RCA-utganger, slik at jeg vet om jeg får mono- eller stereolyd. Her er en link til spilleren hos pixmania, men jeg klarer ikke å finne svar på spørsmålet mitt her. KENWOOD BILSTEREO CD/MP3 BLUETOOTH KDC-W3541A kjøp billig sammenligne pris tilbud Har også sendt mail til pixmania uten at de har klart å svare meg. John Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hei er det noen som har erfaring med Kenwood KDC-W3541A? Spørsmålet er egentlig om den har en eller to RCA-utganger, slik at jeg vet om jeg får mono- eller stereolyd. Her er en link til spilleren hos pixmania, men jeg klarer ikke å finne svar på spørsmålet mitt her. KENWOOD BILSTEREO CD/MP3 BLUETOOTH KDC-W3541A kjøp billig sammenligne pris tilbud Har også sendt mail til pixmania uten at de har klart å svare meg. John Martin Det er veldig få spillere som kun har en mono rca utgang, så det har den nok ikke... er nok 1 eller 2 stereo rca utganger på den ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johntin Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Vil det si at jeg får to sånne kontakter eller hva jeg skal kalle det? har en firekanals forsterker, så jeg har tenkt å splitte signalet til resten (4 kontakter). Vil det da være nok å kjøpe en slags splitter til signalkabelen? Beklager så mye alt det tåpelige jeg har skrevet i dette svaret, men jeg har ikke så mye peiling. Fint hvis noen klarer å svare likevel:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 ja, det går fint, y-ledd heter det du da skal ha ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johntin Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Takker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg