Mr_Ford Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 nå er jeg klar for nytt streetmeet folks! stiller med ny motor(igjen) og gamle dekk bak bare noen bestemmer seg for når og hvor!? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Mr_Ford skrev: nå er jeg klar for nytt streetmeet folks! stiller med ny motor(igjen) og gamle dekk bak bare noen bestemmer seg for når og hvor!? Jeg er så med! <3 Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hva med en nytt sted ? og om ca 3-4 uker?hvis ikke lenger tid? så det kommer en del folk som sist .. årets første streetmeet var ganske vellyka egentlig :) med tanke på at folk fikk høre om detta :) btw. bmwen blir avskilta nå desverre :( skal overhalle det meste og bytte karoseri og lakkere samma fargen. så dette blir stor prosjekt! så ragger i golfern nå desverre. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 ja nei noen som har noen forslag om hvor?? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 hører det er streetmeet på hamar i kveld klokka 9 Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Nedre del av Hellerudsletta? Så er man ikke særlig synlig fra veien, og er ikke akkurat mange som bor like ved. Men er ikke noen voldsomme muligheter for folk å spinne rundt og herje da. Kanskje like greit? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 hamar blir litt langt for et lite kveldstreff for meg iallefall.. men al3x hadde jo et bra forslag! :) trenger ikke store plassen for å få lagt en runding eller 2 jeg så Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R8228R Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 al3x skrev: Nedre del av Hellerudsletta? Så er man ikke særlig synlig fra veien, og er ikke akkurat mange som bor like ved. Men er ikke noen voldsomme muligheter for folk å spinne rundt og herje da. Kanskje like greit? hva med ekebergsletta da i oslo-kjører man via gamlebyen og opp slipper man bompengeringen som ligger like etter en stor parkeringsplass... desuten er ikke mange hus i nærheten pluss at man kan organisere litt drag på den rette fine sletta som ligger helt inntil parkeringsplassen.... ekebergsletta må da våre perfekt?:pimp Så sant man avholder dette sent på kvelden da... kan ikke folk komme med forslag i sitt nærområde da.... kriteriene må vel være at det skal vare en stor p plass..ikke i nærheten av hus, godt kjermet for allmenheten... kanske lett tilgang fra hovedvei... tenk nå alle street meet sjeler Gule Sider® - Kart - Finn adresser, veibeskrivelser og flyfoto Siter rayol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 http://www.bilforumet.no/happenings/192527-v-rslepp-08-l-rdag-3-mai.html Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 streetmeet før 3 mai må jo også gå ann! hva med treff i påsken? ell kollone tur treff til et sted ? bare kommer med forslag jeg :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hei igjen alle sammen. Enig med titus. Vi få ordna ett treff snart igjen!!!!!!!!! Bjørnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ser ikke ut til at jeg kommer alikevel.. Pga bekkenløsning! Må se ann om det blir verre, er det slik som det er nå, kanskje jeg kommer. Men håper og satser på at det blir bedre, så jeg får kommet! :) Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 R8228R skrev: hva med ekebergsletta da i oslo-kjører man via gamlebyen og opp slipper man bompengeringen som ligger like etter en stor parkeringsplass... desuten er ikke mange hus i nærheten pluss at man kan organisere litt drag på den rette fine sletta som ligger helt inntil parkeringsplassen.... ekebergsletta må da våre perfekt?:pimp Så sant man avholder dette sent på kvelden da... kan ikke folk komme med forslag i sitt nærområde da.... kriteriene må vel være at det skal vare en stor p plass..ikke i nærheten av hus, godt kjermet for allmenheten... kanske lett tilgang fra hovedvei... tenk nå alle street meet sjeler Gule Sider® - Kart - Finn adresser, veibeskrivelser og flyfoto Umm, Ekeberbsletta har fult av hus / rekkehus i nærheten pluss at den veien er godt trafikkert. Ville tru at de som bor der vil ringe til onkel ganske fort om de ser og hører biler som gir full gass på sletta der. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 :hellothere: Jeg synes vi skal være voksne å sende mail til oslo politikammer å spørre hvor vi kan ha streetmeet. Hva mener dere? Bjørnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 tin tin skrev: :hellothere: Jeg synes vi skal være voksne å sende mail til oslo politikammer å spørre hvor vi kan ha streetmeet.Hva mener dere? Bjørnar HAHAHAHAHAHAHAHAH!! Du tror virkelig du vil få "Ja, selvfølgelig er det greit siden du/dere spør så pent. Dere kan ha det der .. der.. (you name it)" ?? Men du må gjerne prøve da, Bjørnar. Tar du deg av det da? :P Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg