Golf type blå Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 :hellothere: Hei... Har en motor som det står 1,9 D/TD,den stammer fra en 95 mod.. Så skal jeg skifte topp på denne... En ventil fjær røyk..:( Så har jeg en motor fra en 93 mod... Men den står det 1,9 td i blokka på... Lurer derfor på mo det går ant å bruke toppen fra 93 moden??? For meg så ser alt nesten likedan ut... Men lurer på om det er noen som har vært borti dette fø..???? Håper på raskt svar.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Raskeste svaret for du nko ved en tlf til møller asap..:) Da er du ihvertfall sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf type blå Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Har snakket med dem... Men di heller viste ikke va det sto for... Di på møller sa at jeg skulle kjøpe meg en ny bil...hahaha Men jeg har sjekket det meste no, og jeg tror det skal gå.... Håper det hvætfall....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hvilken motorkode er det på motoren i bilen? og hvilken motorkode er det på motoren den ekstra toppen er tatt ifra? Er de like så passer det ihvertfall overens TDK eller TD som den ofte kalles er lik fra 93-95 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg