kaliber Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 noen som har forklaring på hvordan bygge monovisker?? eventuelt en link?? mine viskermotorer har streika, så tenkte jeg skulle bygge om til mono når jeg er i gang.. har en delebil mercedes e190, der står det på kunn en visker.. noe som vet om denne kan passe over ens med golf med litt hitmix?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 iiiingen som har nå lurt å kom me?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Sjekk DIY/FAQ tråden under Golf3 forumet på Vortex, mener jeg har sett en slik guide der:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 thnx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_99 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg spart meg for monovisker. Greit nok at det er en stilig detalj, men den synes ikke mye igjen, og utgjør ingenting av selve helheten. Dessuten er det vanvittig upraktisk. Dersom du absolutt vil ha monovisker vil jeg anbefale å kjøpe en skikkelig en istedenfor å mekke selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg spart meg for monovisker. Greit nok at det er en stilig detalj, men den synes ikke mye igjen, og utgjør ingenting av selve helheten. Dessuten er det vanvittig upraktisk. Dersom du absolutt vil ha monovisker vil jeg anbefale å kjøpe en skikkelig en istedenfor å mekke selv. akkurat nå så var ikke jeg ute etter din personlige mening om monovisker da, men takk for ditt egnasjemang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg