PoloDude Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Når jeg la ut bilde sist var det no pes om at den burde være clean.Nå er de nye baklyktene montert og Autofil,Kamei og Polo emblemene er AV! Her må man se bort ifra at jeg har "solgt"rumpa.......på bilen altså...til reklame(da fikk jeg finansiert lyktene++) Reklamen skal av til sommeren!!!!!!!!!!!!!!! (DETTE ER BARE PGA PENGENE!!!)Pent er det ikke,men jeg fikk iallefall VAG skrift i sølvgrå som på resten av bilen og det hjelper jo LITT....men VW emblemet vil jeg beholde. Utsparringen bak er ikke lekkert alene og tror jeg beholder det hvis jeg hadde sveisa igjen utsparringen til skiltet også(VW emblemet er pella ifra hverandre,lakkert er par ganger,satt på,falt av,HELT tilfeldig funnet igjen i overkjørt tilstand,lakkert igjen og montert)Det passer liksom under pusseren.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 knurrrrrr!!!!!!!!!!!jeg får ikke lagt ut bilde......... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Du kan legge til bildet med , men da må bildet ligge tilgjengelig et sted på nettet. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=20435 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Okei,det er visst ikke mulig mer for ikke å kneke serveren sa Håkon A.....det var synd,men hvis noen er veldig interessert i resultatet kan dere sjekke ut forumet på CLUB sida,under kjøp og salg av deler og baklykter selges...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg