passat_turbo Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 hvordan monterte du frontspoileren? den var meget fin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Front leppene har jeg skrudd fast i underkant, og brukt sicaflex rundt ellers. Liten update. Har lagt folie på felgene.. Spent på hvordan dette vil holde.. Jeg synest de ble litt stilig.. Det blir rød stripe rundt også.. Må bare vente litt på den. Så tror jeg at jeg skal få taki rød VW logo til senteret. Noen tips på hvor jeg får tak i det ? Sommer gave fra brodern som fikk laget denne i bulgaria. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Har fått på noen røde striper på felgene, men synest rødfargen ikke ble helt slik jeg ville. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Synes bilen din ble sykt fin! må vel være den fineste passat 3b'en jeg har sett :) men hvor kjøpte du xenonpærer? og hvilke pærer kjøpte du? :) Jeg tror jeg har samme frontlyktene, men de to minidiodene under angeleysene mine brukes som parkeringslys istedenfor de oppe, har du koblet dem om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Takk for det:) Ja, jeg har 2 små dioder nede men vil ikke bruke dem. exenon pærene er H1 og er kjøpt fra Hong Kong Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin91 Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 How much? :) Siter If it aint about cash, I dont really care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 hei, lyser lyktene dine godt? vet ikke om du har xenon, men eventuelt før du hadde det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Marianne89 skrev: Dritfet bil :) Angående nullstilling av servicelampe. Skru på tenning samtidig som du holder inn den stanga ved kilometertelleren. Deretter vri stanga ved klokka 1 hakk til enten høyre eller venstre (husker ikke i farta) Skru av tenning. Deretter skal den være nullstillt. prøvde å nullstille, men det gikk ikke??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Lyktene jeg har lyste bedre enn orginal lyktene.. Men jeg synest ikke det var nok så jeg monterte exenon på dem :) Jeg fikk iallefall til å nullstille service lampa på den måten som er beskrevet der :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg