simao-sabrosa Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Noen som kan hjelpe meg med å finne frem til en fornuftig føringsvei fra batteriet gjennom torpedoveggen på en '05 sportback 1.6? Har aldri rørt denne bilen med en skrutrekker, så jeg har liten eller ingen erfaring med denne. Er det noe spesiellt jeg bør se opp for? Siter 2005 Audi A3 Sportback 1,6 strikk. 1993 Golf III - Stjålet. *Eyecandy racing* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentukky Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Ta av vindusviskerne og ut med vanbrettet, så legger du kablen gjennom den svarte boksen på førersiden, da vil du se kabelen stikke ut inne ved sikringsboksen;) derfra drar du den ned og gjennom listene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentukky Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 sorry glømte at det var en 05 mod, da er jeg ikke sikker, men kan godt være at det er samma greine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Noen som kan hjelpe meg med å finne frem til en fornuftig føringsvei fra batteriet gjennom torpedoveggen på en '05 sportback 1.6? Har aldri rørt denne bilen med en skrutrekker, så jeg har liten eller ingen erfaring med denne. Er det noe spesiellt jeg bør se opp for? Finnes garantert en gummiplugg du kan punktere og dra gjennom:) let nøye, var vanskelig og finne på min:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VidarH Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Finnes garantert en gummiplugg du kan punktere og dra gjennom:)let nøye, var vanskelig og finne på min:) Det er noen bilder av dette hullet i en trå her fra før tenkte eg bare sko poste den her. http://www.bilforumet.no/a3-s3/184732-haster-trekke-str-mkabel-i-99-mod-a3-2.html Sjekk side 2 i den tråden, det er non bilder der. Dette er en 01 modell, men er sikkert likt i din:) håpe du får det til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Det er noen bilder av dette hullet i en trå her fra før tenkte eg bare sko poste den her.http://www.bilforumet.no/a3-s3/184732-haster-trekke-str-mkabel-i-99-mod-a3-2.html Sjekk side 2 i den tråden, det er non bilder der. Dette er en 01 modell, men er sikkert likt i din:) håpe du får det til. er garantert helt likt som i denna tråden, men på min tok jeg ikke så langt ned, jeg måtte ikke bort med noe lydfolie og sånn:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg