Gå til innhold

Bilder/video fra Drift Day Rudskogen 08.03.11

Ranger emnet

Hurrle

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Hersker Hans

Det er det som er så flott, skal ikke så mye hk til for å få drifta som jeg trodde. En diffsperre og 30 hk til på bilen min så er jeg en god del lengre tror jeg.

En bekjent nedi Porsgrunn hadde en 190E med sveisa diff og grisesenka ellers std han dro no skikkelig heftige donuts oglekte seg vilt med den bilen.

Men får man ikke 190E med 2.3 motor da? man kan jo bare sveise diffen da og sette igeng hehehe.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Det er det som er så flott, skal ikke så mye hk til for å få drifta som jeg trodde. En diffsperre og 30 hk til på bilen min så er jeg en god del lengre tror jeg.

Ey du Hans!!

Prøver å sende deg en PM men innboxen din er full;)

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

En bekjent nedi Porsgrunn hadde en 190E med sveisa diff og grisesenka ellers std han dro no skikkelig heftige donuts oglekte seg vilt med den bilen.

Men får man ikke 190E med 2.3 motor da? man kan jo bare sveise diffen da og sette igeng hehehe.

Era

Er litt på utkikk etter en 2.3 motor nå ja, får jo både 8v og 16v, 16v er visst en god del vassere men ser ut til å være litt vanskeligere å få tak i billig hvertfall. Lurte på om jeg skulle ta inn en fra Tyskland og bygge om litt. men det er jo ikke så fryktelig mange på mobile heller?,. hmm.. mb 230 har vel samme 16v motoren? har jo en diffklokke til på delelageret mitt nå, kanskje jeg skal prøve å sveise den ene å se hvordan det blir...

Volvon høres jo potent ut den, test den på en stor tørr parkeringsplass og se om den klarer å holde en sladd i 70-80kmt

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

Bilen min har ca 140 hk den og det la ingen demper på lysten til å ligge sidelengs... eneste problemet jeg hadde var at langsvingen ble for lang.. hehe og en liten brann i motor da. men bilen veier jo ikke mer enn 900-950kg og det hjelper jo en del...

Så ikke at du hadde motorbrann, var rask til å slokke da? :-) du var vel ikke den eneste med tekniske problemer..

Det hoppa to retur fjærer av gassspjeldene mine (ikke vant til sånn gassing) Det som var kjipt var at jeg trodde det bare hadde hoppet av en.. så bilen gikk litt rikt halve dagen og fuska litt.. Stoppa også som sikker noen la merke til, da måtte jeg la den lufte litt, så startan, tomgangsturtall var jo ca 2500 rpm også ;-)

Ellers så kokte den litt (amputert vifte), på toppen av det hele fikk jeg dårlig kontakt på coilen..

Alle supersportsbiler har litt problemer i blant :-)

Virker som bilen faktisk ble litt sur på meg når jeg dro den ut på banen, har liksom kjørt problemfritt med bilen i 4 år :-)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider