singh88 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Da var det å bytte grillramma på bilen da, den har rusta..:S Så lurte på om noen viste hvordan jeg tar av grillramma. . uten å ødelegge noe annet:p hehe.:Devil: takk, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hvilken av 3 seriene er det snakk om? E30? E36? E46? E92? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh88 Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 hehe.. glemte det jah... en e36..damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Er sånne clips bak grillene, 8 om jeg ikke tar feil.. men jeg plagdes så mye med å få dem av at jeg tok tak i grillen og røska dem ut uten noen skader :P Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh88 Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 jeg mener den ramma rundt grillen:D men jeg lurer på om jeg må ta av frontfangeren (det er noe dritt)... fordi det er 2 skruer under på hver side.. ( litt dårlig forklaring, men det for gå..) Går det ann uten å ta av fangeren:p eller må jeg:E.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 du må hvertfall ta av lyktene, tror ikke du trenger å ta av fangeren. skal gjøre det samme sjøl nå, må bare få lakka først Siter Member of BMW Car Club Norway -98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048 Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Det er litt jobb ja, lykterne må ut (ihvertfall skruene) og det er i tillegg en skrue i hvert hjørne festet i skjermen. Du må også av med plastikkdekselet under panseret, på toppen av radiatoren. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh88 Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 takk for hjelpen:D. . må av med fangeren, det er 2 skruer på hverside av grillen... og fy faen mye stress med å åpne de møkka skruene . alle er rusta som faen. . jeg tror jeg brukte nesten en hel wd40 spray for å åpne de 4 skruene foran:p... hater å skru på gamle rustne biler uten den riktige verktøyet, ønska jeg hadde tilgang på verkste:D. . da er det morro å skru:D men takk folkens:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Enkleste er å ta av fangeren ja. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg