Torpie Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Slutta å spyle i dag as. Den spyler på lyktene, men ikke på front og bak rute :S pumpa som er gåen el? er det samme pumpe på lyktene som rutene? Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Er vel 2 forskjellige pumper tror jeg... mål spenningen inn på motoren når du spyler, så finner du fort ut om motoren er død. Har motor jeg hvis det skulle vise seg at din er død ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Forskjellige pumper ja. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Sjekk sikring evt om dysene er tette hvis det ikke skjedde i fart Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpie Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ok kan prøve å sjekke sikringer å sånt.. men hvor sitter pumpa om jeg skal måle? hakke peiling på sånt selv om jeg burde ha kunnet det Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 pumpa sitter i bånn av tanken, utvendig altså Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg