Kristoffer1986 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Kjøpte meg nytt MB Quart komponent frontett fra ebay igår, og når ser jeg på sub.. Har noen her noe å si om sub'ene fra MB Quart? Hadde vært moro å kjørt alt fra samme merke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg har hørt 10" ere som spiller fint! 17 liters tette kasser og god forsterker. Veldig stramt og fint. Ikke sånn veldig buldrene dypbass som bare løsner skruene på bilen, men musikk spiller dem utrulig flott. Men dem var litt dyre da. 3-4000kroner stykk trur jeg, for 5år siden. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Jeg har MB Quart kompsett foran..Og det suger faen meg dritt..Har aldri vært borti i et så dårlig frontsett før..Ga faen meg 3000 kr for den,og det sugde dritt..Arggg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 MB Quart skal visst være veldig bra i følge de som driver med stereo osv. Aldri hørt på det selv, men fått det anbefalt et par ganger. Var litt skeptisk når jeg kjente på membranen men, kjentes ut som billig plastikk. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Sikkert ikke like bra lenger, ble kjøpt opp for en tid tilbake. Tror den "tyske kvalitetsdelen" har forsvunnet, har ikke peiling på hvordan det er nå lenger. Maxxsonics som eier merket nå, blir sikkert laget der Hifonics/Crunch/Autotek blir laget... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg