Gå til innhold

kunne du tenke deg å konvertere til islam?

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

• Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Religion is the feeble mind's way of finding and confirming a purpose of life that really is non-existing,except in the mind of the person who found God/Yahweh,Allah,Ra,Odin,or any other (previously or currently worshipped) god. The proof is in the fact that if a god really was omnipotent,and all his worshippers left,why didn't he strike them down or show himself to the doubters? He didn't,because he can't. Why doesn't God or Allah or Odin strike me dead right now when I'm typing these "blasphemic" words? Because they can't... That means I'm just a human,but stronger than any god"...

Nuff said.

Nei,jeg orket ikke oversette det. Sorry...eh..unnskyld. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Ingen oppegående mennesker konverterer eller mener at Islam er bra. De er enten redde for å bli kalt Rassister eller rett å slett svake, lettlurte eller hjernevaska av staten og media.

Våkne opp da ballroger

Definér et oppegående menneske for meg. Og hva legger du i "bra"?

Jeg synes ikke noe vondt om islam. Det gjør meg ikke rasist, jeg er ikke svak, lettlurt eller hjernevasket av staten og media heller.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Ingen oppegående mennesker konverterer eller mener at Islam er bra. De er enten redde for å bli kalt Rassister eller rett å slett svake, lettlurte eller hjernevaska av staten og media.

Våkne opp da ballroger

Er vel nok du som er lett hjernevaska av media her gutten min :chatchairs

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal folk fortsette å snakke OT eller er det planer om å komme innpå Topic igjen?? Som de fleste her inne tydeligvis ikke har greid å lese seg frem til heter tråden "kunne du tenke deg å konvertere til islam?" Ikke om hva din mening på islam og andre religioner er.. Så alt i alt er det bare en haug med OT!! Og det vil dere merke og hvis dere bare tar dere tid til å lese igjennom de siste sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkne opp da ballroger

x2

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definér et oppegående menneske for meg. Og hva legger du i "bra"?

Jeg synes ikke noe vondt om islam. Det gjør meg ikke rasist, jeg er ikke svak, lettlurt eller hjernevasket av staten og media heller.

Eirik

nei selvfølgelig gjør det deg ikke til noen rasist... det gjør heller ikke meg til rasist at jeg synen islam er farlige saker! jeg er ikke svak eller hjernevasket! jeg står for det jeg mener! og dessverre denne gangen er det den som ler sist som ler best... synd men kommer til å bli sant pga sånne som DEG....??

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel nok du som er lett hjernevaska av media her gutten min :chatchairs

er nok du som er en av de som lett blir hjernevaska på yongstorget i en av de MANGE idiotiske kampanjene som foregår der... synd for norge...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DCA og flere andre: Sikker på at ikke dere (også?) er hjernevasket av enkelte riksdekkende medier i Norge som av naturlige (og tidligere kommenterte) årsaker, legger mest vekt på det negative om Islam?

Visst skjer det mye faenskap ellers også, men gjør det ikke egentlig det i alle religioner? Blir det ikke med andre ord feil å "hakke" på kun Islam, og ikke religion generelt?

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal folk fortsette å snakke OT eller er det planer om å komme innpå Topic igjen?? Som de fleste her inne tydeligvis ikke har greid å lese seg frem til heter tråden "kunne du tenke deg å konvertere til islam?" Ikke om hva din mening på islam og andre religioner er.. Så alt i alt er det bare en haug med OT!! Og det vil dere merke og hvis dere bare tar dere tid til å lese igjennom de siste sidene...

O.T?? Joda.. vi kunne alltids ha slengt på en:"Nei,kunne ikke tenkt meg å konvertere til islam" Men det kommer vel ganske greit frem uansett hva? å hva ville denne tråden vært uten en diskusjon rundt spørsmålet?

Opel omega 2,5-96

Opel omega 2,5-96 Nr2!

Opel manta-72 2,4i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DCA og flere andre: Sikker på at ikke dere (også?) er hjernevasket av enkelte riksdekkende medier i Norge som av naturlige (og tidligere kommenterte) årsaker, legger mest vekt på det negative om Islam?

Visst skjer det mye faenskap ellers også, men gjør det ikke egentlig det i alle religioner? Blir det ikke med andre ord feil å "hakke" på kun Islam, og ikke religion generelt?

Hysj.. Ikke ødelegg nå da, morsomt å lese innleggene til disse rabiate menneskene som ikke har satt seg inn i ting skikkelig. :)

(Og til de som må ha det inn med teskje, nei jeg kunne ikke tenke meg å konvertere til noe som helst, er ikke hverken religiøs i noen religioner eller for terrorisme.)

Prøver derimot å være tolerant og sette meg en smule inn i ting istedet for å svelge alt jeg blir servert. ;)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.T?? Joda.. vi kunne alltids ha slengt på en:"Nei,kunne ikke tenkt meg å konvertere til islam" Men det kommer vel ganske greit frem uansett hva? å hva ville denne tråden vært uten en diskusjon rundt spørsmålet?

Sef hehe... Allti tidig å lese diskusjoner som f.eks. denne her hehehe... Men som du sier så hadde det jo kunne gått an å slengt på en liten en... Selv kunne jeg aldri konvertere til noe som helst... Er sånn halvveis med på kristendommen... Jo, det kommer jo selfølgelig frem, men synes det var noen av innleggene som jeg ikke var helt med på hehe... Var jo sef ikke noe stygt ment det jeg skrev heller:P Bare påpekte litt greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...jeg hakker ikke kun på islam...hvis du har fulgt med så hadde du vel sett det! hadde det ikke vært for jødene hadde vel ikke vi sittet her og kranglet om dette heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider