Gå til innhold

kunne du tenke deg å konvertere til islam?

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

nei selvfølgelig gjør det deg ikke til noen rasist... det gjør heller ikke meg til rasist at jeg synen islam er farlige saker! jeg er ikke svak eller hjernevasket! jeg står for det jeg mener! og dessverre denne gangen er det den som ler sist som ler best... synd men kommer til å bli sant pga sånne som DEG....??

Ref. svaret ditt til meg, du får tilgi at jeg ikke klarer å tolke alle de svært velformulerte og godt gjennomtenkte innleggene dine. :pray Har tydeligvis gått glipp av noe vesentlig, så jeg får bare beklage...

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

var noen muslimer som drepte og torturerte en i tyskland for ikke så lenge siden, kappet beina med øks mens han enda var i live,det skjer overalt, men ifølge flere her er det jo unntak og bare en sjelden gang de gjør noe galt så, DERE ER SYKE!

Jeg skrev tidligere i tråden at vi skulle vente hvor lang tid det skulle ta før vi hørte noe mer, har vel hørt flere ting de siste to ukene, men er jo unntakt selvføgelig som dere sier, gjør jo aldri noe galt selv om du kapper av beina på en tysker med øks.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var noen muslimer som drepte og torturerte en i tyskland for ikke så lenge siden, kappet beina med øks mens han enda var i live,det skjer overalt, men ifølge flere her er det jo unntak og bare en sjelden gang de gjør noe galt så, DERE ER SYKE!

Jeg skrev tidligere i tråden at vi skulle vente hvor lang tid det skulle ta før vi hørte noe mer, har vel hørt flere ting de siste to ukene, men er jo unntakt selvføgelig som dere sier, gjør jo aldri noe galt selv om du kapper av beina på en tysker med øks.

Hvor stod det hen?

Tror ikke noen har sagt at muslimer aldri gjør noe galt, det er bare komplette idioter som er 100% kategoriske. (oops, sorry :) )

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jo hva minst 90% av alle muslimer mener:

Hva 1,3 milliarder muslimer egentlig mener - magasinet - Dagbladet.no

Skjønner forøvrig ikke hvorfor jeg ble forkjemper av muslimer. hehe Har ikke noe bestemt forhold til dem annet at jeg kjenner en del gjennom jobbreiser.

Pluss at jeg ønsker å stå som en liten motvekt til endel fjols her inne. hehe

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jo hva minst 90% av alle muslimer mener:

Hva 1,3 milliarder muslimer egentlig mener - magasinet - Dagbladet.no

Skjønner forøvrig ikke hvorfor jeg ble forkjemper av muslimer. hehe Har ikke noe bestemt forhold til dem annet at jeg kjenner en del gjennom jobbreiser.

Pluss at jeg ønsker å stå som en liten motvekt til endel fjols her inne. hehe

den som er fjols er den som trur på alt som står i avisene..

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som er fjols er den som trur på alt som står i avisene..

Ja, enig i det. :)

Man bør være litt kildekritisk og lese nøye.

Hvor leste du om dette øksegreiene forresten?

Regner med at du som er så smart leste hele artikkelen jeg linket til, og der står det jo at det er en stor vitenskapelig undersøkelse som har foregått fra 2001 til 2007.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i det. :)

Man bør være litt kildekritisk og lese nøye.

Hvor leste du om dette øksegreiene forresten?

Regner med at du som er så smart leste hele artikkelen jeg linket til, og der står det jo at det er en stor vitenskapelig undersøkelse som har foregått fra 2001 til 2007.

ja leste det, men jeg kan også si at jeg liker audi, for å vinne "flertallets synspunkter", du kan jo til gjengjeld lese litt på svarene i debatten nederst på siden.

Hørte det på sat1 tysk kanal.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja leste det, men jeg kan også si at jeg liker audi, for å vinne "flertallets synspunkter", du kan jo til gjengjeld lese litt på svarene i debatten nederst på siden.

Hørte det på sat1 tysk kanal.

Debatten?

Der hvem som helst luring på 19år kan velte ut av seg det de tror de vet? (Nesten som bilforumet.. :) )

Tror egentlig mere på en vitenskapelig undersøkelse.

Se om du finner en referanse til den hendelsen da, jeg er ikke så god i tysk at jeg hører på tysk radio, men har ikke funnet noen referanser noe sted hittil til dette.

Pussig at det ikke kommer frem i flere medier enn en radiokanal, regner med at de fleste medier ville slått opp en sånn sak?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debatten?

Der hvem som helst luring på 19år kan velte ut av seg det de tror de vet? (Nesten som bilforumet.. :) )

Tror egentlig mere på en vitenskapelig undersøkelse.

Se om du finner en referanse til den hendelsen da, jeg er ikke så god i tysk at jeg hører på tysk radio, men har ikke funnet noen referanser noe sted hittil til dette.

Pussig at det ikke kommer frem i flere medier enn en radiokanal, regner med at de fleste medier ville slått opp en sånn sak?

synd for deg at du ikke kan tysk da, tydeligvis gjør de ikke det for å skjule hva "innocent guys" har gjort da vettu..

De sier jo selv at de skal prøve å ta over verdenen, er et parti i drammen som jobber for at Norge skal bli Islamistisk, trur de var på ca 200 medlemmer hvis jeg ikke husker feil.

Bare for å si det er jeg IKKE rasist eller nazi osv., men realist.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider