Gå til innhold

kunne du tenke deg å konvertere til islam?

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

synd for deg at du ikke kan tysk da, tydeligvis gjør de ikke det for å skjule hva "innocent guys" har gjort da vettu..

Ja DET er nok den mest logiske forklaringa.

Sat1 er den eneste som har greid å få ut nyheten, og alle andre medier er blitt truet til taushet. :)

Det er sikkert MIT (Men In Turbans) som har møtt opp i svarte dresser og fått nyheten unna media.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja DET er nok den mest logiske forklaringa.

Sat1 er den eneste som har greid å få ut nyheten, og alle andre medier er blitt truet til taushet. :)

Det er sikkert MIT (Men In Turbans) som har møtt opp i svarte dresser og fått nyheten unna media.

nei, var litt ironisk,hehe, men hadde ikke forundra meg..

Veit ikke hva grunnen er, er jo ikke alt som kommer fram i lyset av drap og kriminalitet.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok helt rett i, men det er jo ikke akkurat upopulært å skrive om en sånn sak da skulle en tro. :)

ja, samma syns jeg, rart det ikke har kommet fram i litt flere medier overalt.. men men, stemmer jo sikkert hvis det kommer på radioen, trudde jeg ihvertfall.:wonder:

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med han amerikaneren som stekte dattera si på to år i mikrobølgeovnen da? Han var ikke muslim, men hadde han vært det hadde han vært argument for at "alle er sånn" her inne.

ja selvfølgelig,eller det finns noen unntak... nå påstår jeg ikke at alle hvitinger er guder i forhold, men generelt sett er vi mye mer fredelige nå til dags. Spesielt hvis vi blir kvitt Bushman.

Men steining, gruppevoldtekt, avhugde bein osv er jo bare bagateller, ikkesant sunwave?

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selvfølgelig,eller det finns noen unntak... nå påstår jeg ikke at alle hvitinger er guder i forhold, men generelt sett er vi mye mer fredelige nå til dags. Spesielt hvis vi blir kvitt Bushman.

Men steining, gruppevoldtekt, avhugde bein osv er jo bare bagateller, ikkesant sunwave?

Nå har jeg vært langt borte fra denne tråden på grunn av all det jeg vi kalle dritt du har kommet med, og kanskje en av de få gangene jeg har gitt opp med å få forklart ting. Men faen nå er det nok etter den uttalesen of yours!

Nå har jeg jo sagt en del ganger her at man ikke skal tro alt man ser i Hollywood avisene som vi kaller media her i Norge. Å så Hollywood det er, så liker jo avisene å skrive om ting som er litt av det uvanlige. Og hvor mange ganger har vi ikke lest om Amerikanere (hvitinger, som du kaller det) som har gjort de mest sykeste tingene vi ikke en gang kunne tenke oss? Men du sier jo selv, det finnes unntak. Jeg er selv brun, men syntes da ikke at alle amerikanere eller generelt sett "hvitinger" er syke på grunn av disse? I motsetning til deg, så sparer jeg meg for å dra alle under en kam på grunn av en gruppe menneskers gjerninger, som da også krenker flere andre gruppe mennesker med samme tro.

Tror du virkelig at alle tyskerne fant seg i det propagandaet Hitler spredde i sin tid og støttet hans gjerninger?

La oss se på nyhetene i dag:

Aftenposten.no: Ville rane bank med hagle (Innenriks) En engelsk kar raner en bank i Norge. Hadde dette vært en utlending hadde du vel sagt at Koranen oppfordret han til å rane banken?

Aftenposten.no: Knivdrama på sosialkontor (Innenriks) Bilde av gjerningsmannen er riktignok sensurert, men han ser da ikke særlig brun ut gjør han?

Securitas-vekteren slipper straff - innenriks - Dagbladet.no Så vidt jeg vet, var ikke disse securtiasvekterne av utenlandsk opprinnelse, var de vel?

Drepte stedatter og forlovede med kniv - VG Nett Denne karen drepte sin stedatter og forlovede. Er vel ikke bare muslimer/"bruninger" som driver med slike drap.

Ti års fengsel for mordbrann - VG Nett Pål Christian fikk 10 års fengsel for mordbrann.

Poenget mitt er, det er det 21 århundre. Verden er full av dritt, lev nå faen meg det. Samma hvilken hudfarge så gjør folk dritt, sånn er det bare. Og det er ingen grunn til å bli eplekjekk og si at noen er bedre enn andre. Vi er alle mennesker med ulike måter å handle på og med tanker.

"I believe in equality for everyone, except reporters and photographers."

"When I despair, I remember that all through history the ways of truth and love have always won. There have been tyrants, and murderers, and for a time they can seem invincible, but in the end they always fall. Think of it--always."

- Mahatma Ghandi

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...