Gå til innhold

kunne du tenke deg å konvertere til islam?

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

• Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De som kan litt og kan bruke historien til å sammenligne.

Du visste vel at både Kristendommen, Jødedommen og Islam har vært en og samme religion?

Jepp husker faktisk det fra de gørrkjedelige kr.l. timene på skolen hehe.

Men det har jo fortsatt ingen betydning for i dag og fremtiden. Historie er historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men akkurat det gir vi da vel en laaang faen i idag...idag er idag og ikke igår! bare sett deg ved pulten din og sug den gamle religions lærerinnen din enda litt mer i rævva du... hu har manipulert deg fullstendig forstår jeg..det som skjedde for 1000 år siden gir vi faen i akkurat nå og i denne diskusjon...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men akkurat det gir vi da vel en laaang faen i idag...idag er idag og ikke igår! bare sett deg ved pulten din og sug den gamle religions lærerinnen din enda litt mer i rævva du... hu har manipulert deg fullstendig forstår jeg..det som skjedde for 1000 år siden gir vi faen i akkurat nå og i denne diskusjon...

Jøss, saklig vi er i dag da?

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest absolutt hele tråden, men av det jeg stusser over, er hvor mange her som føler at de kan uttale seg om Islam, uten å ha anen kunnskap om religionen enn det de får av media om ekstremistiske terrogrupper og Iransk sharia-styre. :shake

Jammen bra du oppfattet det!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alle muslimer er terrorister.. Men alle terrorister er muslimer..

Etter det jeg har lest så tror jeg det var ca. 12% av alle terroraksjoner som var utført av muslimer. Altså litt mer enn 1 av 10...

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider