TiM Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hallo! Har hatt en 96mod A4 TQ i noen måneder no og føler at det er på tide med chip, effektanlegg, lykter++++ Dermed så tenkte eg og noen kompiser å stikke til sverige en tur for å chippe og skaffe et catback anlegg.. Men tingen er at jeg ikke vet om så mange tuning sentre i sverige utenom dahlback.. Så, har noen her noen erfaringer eller flere senter å føye til? Ska lage en post om bilen til våren.. :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 hva ligger prisene på i sverige for chip? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg chippet hos Johan Lindström (Chipsenter.no) ikke mange som kan matche hans priser i Norge ihvertfall.. Hadde kontakt med disse også T.M.Chiptuning AB - Trimchip, Chiptrim,Eco-trim... - Välkomna till T.M.Chiptuning AB Fikk denne mailen ang min bil: "Hej, Monterat och klart är priset 2.999 svenska kr. Garanti på programvaran i 2 år samt original tillbaka om så finns önskemål. Tar ca 1 timma att trimma din bil. Om ni är intresserade maila oss namn, adress, telefon numme. Mvh Thomas" Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 har vært i kontakt med han fra chipsenter.no og tar d nok av han.. så at han har tenkt seg en tur til bergen, så jeg hopper på den. du tok den chipen som økte til 190hk right? er du fornøyd med alt? ikke noe tull? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 har vært i kontakt med han fra chipsenter.no og tar d nok av han.. så at han har tenkt seg en tur til bergen, så jeg hopper på den. du tok den chipen som økte til 190hk right? er du fornøyd med alt? ikke noe tull? Stemmer det. Er utrolig fornøyd, bilen går jo mye bedre og trykket ligger på ca 1bar gjennom hele registeret. Har ikke opplevd noe problemer med start, trykk, avlesing av feilkoder eller noe enda, ikke tror jeg at det kommer heller. Jeg har isåfall bare hyggelig ting og si om jobben, og om Johan forøvrig. Makan til service-innstilt type skal du lete lenge etter :thumb Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 hehe, høres veldig bra ut! får vel bare skaffe meg en ny resirk ventil og ta turen til han! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg