lekelars Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 det finnes us parklys til din da,de er utrolig stillige da.og jeg mener jeg har sett krystall frontlykter til b4 å et sted. Ebay=) joda, det går an.. men jeg ble litt skeptisk etter at jeg bestillte meg tåkelys til min og reflektorene begynner å smelte, og glasset sprekker:eek: Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Ebay=) joda, det går an.. men jeg ble litt skeptisk etter at jeg bestillte meg tåkelys til min og reflektorene begynner å smelte, og glasset sprekker:eek: såpass,jeg har bare fått varer som holder mål jeg. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Before! After! Deilig med litt lyd fra eksosen endelig! Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 nice! hvor kjøpte du det Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 nice! hvor kjøpte du det kjøpte det hos fredrich motorsport i tyskland.utrolig hjelpsom mann,ikke fult så bra engelsk men god service. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 fikk nye bremseskiver i dag,noen som en feil på de? så disse kommer jeg sikkert til å selge videre om jeg ikke får noe fornuftig svar fra levrandøren. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Var litt flatere de nye der gitt! ;D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Var litt flatere de nye der gitt! ;D de var jaggu det,ser ut som jeg selger de videre om det er noen som kan bruke de....hadde gledet meg til å teste bilen på bane,men nå blir det bare utstilling siden bremsene mine foran har sett sine beste dager Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 gjorde seg utrolig med senkinga:) se å få tatt noen skikkelige bilder av bilen nå:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 gjorde seg utrolig med senkinga:) se å få tatt noen skikkelige bilder av bilen nå:) det kommer at jeg får reparert skjermene mine etter litt heftig kjøring som tok livet av ene tennpluggen bare håper jeg. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 bilen går tydelig vis bare på 5,ser at jordingen som er fra coil'n er borte og på kabelskoen som skal dit er det en plate festet på baksiden som er løsnet fra sitt festepunk...noen som har en anelse om det kan være løsningen på mitt prob?merket å en ting på mfa'n i går...var kun en forskjell på 0.2 i forbruk på null gass og full gass... Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 bilen er frisk igjen,det som var av plugger var helt ferdige!!!!!!og jordings punktet til coilen ble flyttet.nå er det bare tut å kjør! Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Da var bremseskivene solgt. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandulf Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hiver du ut noen bilder av Grassatn snart? Hadde vært kjekt å fått sett helheten i bilen med alt på plass. Og har du tenkt på å sote rutene? Det gjør mye med utseendet, men for mørk film er dog bare ødeleggende.. Siter '97 BMW 523i [x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v [x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v [x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2) [x]'88 Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hiver du ut noen bilder av Grassatn snart? Hadde vært kjekt å fått sett helheten i bilen med alt på plass. Og har du tenkt på å sote rutene? Det gjør mye med utseendet, men for mørk film er dog bare ødeleggende.. venter på svar når valseeksperten kan komme å ta skjermene mine,den er ikke så fin å se på enda med skader på begge framskjemene.Jeg har ikke kamera så det litt vanskelig å ta skikkelige bilder.men er det noen her inne på forumet som er handy med et skikkelig kamera og kunne tenke seg å ta noen skikkelige bilder så er det bare å si fra.så fremst de bor i nærheten da. Angående soting så har jeg tenkt tanken på den lyseste på hele bilen.vil ikke ha noe mørkt da jeg føler det vil ødelegge det utseende jeg er ute etter. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg