Passelat35i Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Høre bra ut, dette blir moro :) Det blir det,det er jo pressa di jeg vil ha så :P Om prisen er den rette seff :P hvilken presse du har forresten? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Det blir det,det er jo pressa di jeg vil ha så :P Om prisen er den rette seff :Phvilken presse du har forresten? Pressa er laget av Z-Engineering, de heter nå Ruf Kompressor og holder til i Sveits. Skal sende den til de på overhaling nå, jeg kjøpte den som nyoverhalt men det var den da altså ikke. Plagdes med oljelekkasjer og fikk ikke tettet det, skar seg for en mnd siden pressa. Sikkert resultat av garasjearbeid. Når jeg får den fra RUF er den vel god som ny igjen vil jeg tro, gleder meg til det. Skal ha den på bilen igjen en stund og forsikre meg om at alt er 100 % før jeg selger den ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 gode saker,blir sikkert handlet både presse og diff av deg så.fikk pakket opp pakkene mine som har ventet på meg nå.her var det masse godbiter til motoren gitt:P men mangler en bit på grenrøret å det er ikke bra,adapterkoblingen til kat. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Jeg har en slik trekantig flens til downpipe hvis det er den du mangler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Jeg har en slik trekantig flens til downpipe hvis det er den du mangler den med fjærboltene på???? skal ha for den? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 den med fjærboltene på???? skal ha for den? Ikke fjærbolter på den nei dessverre, bare en flat trekantig flens som passer på katalysatoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 får høre med mister sandberg når han kommer tilbake da gitt.han klarer sikkert å skaffe noe slikt til meg.etter en runde med babyshopping i morgen blir det verkstedet å gjøre klart siste rest av motoren for sending:D Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Begynner å få klart alt til motren nå gitt...bare noen få fille pakninger igjen så er alt klart til motoren kommer tilbake til meg.Gleder meg til å få denne tilbake på veien med de nye Porsche felgene jeg har kjøpt meg :D Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Kan jeg få spørre om hva du jobber med? Virker som du har ganske så grei inntekt :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 jeg er bare en stillasmontør :p men jeg har gleden av å reise mye både på land og offshore.delene koster ikke skjorta om du vet hvor du skal handlde. mesteparten av delen jeg har kjøpt er fra usa mens enkelte kommer fra tyskland.har vel spart rundt 6-8 lapper på handlene mine kontra det å handle de hos vw forhandler. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 jeg er bare en stillasmontør :p men jeg har gleden av å reise mye både på land og offshore.delene koster ikke skjorta om du vet hvor du skal handlde.mesteparten av delen jeg har kjøpt er fra usa mens enkelte kommer fra tyskland.har vel spart rundt 6-8 lapper på handlene mine kontra det å handle de hos vw forhandler. Ahh, ikke så dum du :p Men bare et lite spørsmål.. Hva burde jeg bytte/sette på motoren min for å få bedre drag osv? Siden du kanskje har drivi litt med Passat.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Ahh, ikke så dum du :p Men bare et lite spørsmål.. Hva burde jeg bytte/sette på motoren min for å få bedre drag osv? Siden du kanskje har drivi litt med Passat.. Trenger ikke å bytte så mye.her er en liten liste: -Sports eksos(ikke noe selvmekk) -Sportsfilter(ikke biltema/torshov billg filter)gjerne green,k&n og slike merker. -chip (men etter eksos og filter) -kvassere kam -evnt porting av topp. dette kommer nok på rundt 15 lapper å gir greit drag. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Trenger ikke å bytte så mye.her er en liten liste:-Sports eksos(ikke noe selvmekk) -Sportsfilter(ikke biltema/torshov billg filter)gjerne green,k&n og slike merker. -chip (men etter eksos og filter) -kvassere kam -evnt porting av topp. dette kommer nok på rundt 15 lapper å gir greit drag. Ok, takk takk ;) Jeg skriver det ned :) Får jeg chip i min da? Min er jo ganske gammel. Og hva gjør kvassere kam? Kan ta det PM om du vil :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Da har jeg endelig kommet meg hjem fra en stressende jobb mnd.I denne uka kommer følgende til å skje med bilen: -Levere fra meg motoren til sylinderservice -hente porsche felgene mine -vaske og lakere girkassen -overhale drivakslingene henter kansje meg enda en liten bil som skal være step in for passaten en så lenge. valget er mellom en 92 passat stv eller jetta. kommer tilbake når jeg bestemmer meg siden den fortjener en liten tråd den å :p Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Har du fått gjort noe? :) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg