Passelat35i Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Jippi Bilen er ute av verkstedet og har begynt på sin lange innkjørings prosses.bilen er helt jævelig å kjøre siden forstillingen og gir overføringen ikke er skikkelig justert.MEN FOR EN LYD DA MANN!!!!!!! Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 :lol: ja nå er det bare å komme seg ut og kjøre :D Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 hadde det bare vært så lett,den tauer å drar men styringa lever sitt eget liv,ratter som på en amerikansk film siden fortillinga ikke er justert enda og da kommer den seg håper jeg.all shortshift brakettene gjør at denne er vanskelig å kjøre i by da det er vanskelig å treffe 1,havner som regel i 3...justering justering Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Fin bil :) Nå har ikke jeg lest hele tråden, men du er klar over at alle fire pærene skal lyse når du har på fjernlys? Nærlyset skal altså lyse når fjernlyset er tent, slik som det er på biler med lignende lykter originalt. Hvis du hadde H4-lykter originalt, må du foreta en liten omkobling for å få dette til. Smal sak på golf 3 ihvertfall, så jeg regner med det er enkel på passaten også :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 kan hende det,hadde orginale h4 lykter,så gikk jeg over til in.pro og nå disse. det er bare en liten ledningsbit som skal til for at de lyser sammen.disse skal heller ikke være så lenge på bilen siden jeg har in.pro jævlane som skal på etterhvert. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 jeg synes de hella?lyktene er finest, du er ikke interesert i å selge de hvis du skal sette på in pro lyktene? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 jeg synes de hella?lyktene er finest, du er ikke interesert i å selge de hvis du skal sette på in pro lyktene? kansje jeg selger de,vet ikke helt enda.det blir kansje salg om jeg får tak i de røyka av samme typen.da selger jeg disse. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 jeg så for en stund siden en delebil på finn.no som hadde de røyka lyktene. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Eu kontroll idag:( Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Eu kontroll idag:( Godkjent? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 nå er den det!!!!!! :D Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackPearl Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Flotte greier!:DD pøs på me bilder! Siter 2003 Passat Highline 1.9TDI 130HK (Perla) 1993 Transporter T4 2.4D (Bruksbilen) 1973 Compi Camp (Bare på faen) 1992 Vento 1.9 TD (Solgt) 1986 Transporter dobbelcabin pickup (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 nå er den det!!!!!! :D Gratulerer så mye!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 er ikke vits enda,bilen ser ikke ut enda.men har noen deler liggende på lur,men må senke den skikkelig først og bli kvitt snøen. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 er ikke vits enda,bilen ser ikke ut enda.men har noen deler liggende på lur,men må senke den skikkelig først og bli kvitt snøen. Det kan jeg forstå, ikke god på glatta det lokomotivet ditt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg