MortenNilsen1989 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 skal sjekke om jeg finner de når jeg stikker på verkstedet senere i dag.gir deg tilbake melding i kveld. Den er grei vettu ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Den er grei vettu ;) så ingenting til de,men de er på verkstedet.fikke vite det etter at jeg dro derfra.så blir tilbake å se etter de skikkelig i morgen. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 så ingenting til de,men de er på verkstedet.fikke vite det etter at jeg dro derfra.så blir tilbake å se etter de skikkelig i morgen. Ok ;) Det hadde vært kult å hatt dem på min ^^, Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Lyktene er nok desverre kastet,kunne ikke finne de noen steder i delelagret mitt.det er bare å lakkere lyktene dine med sotings spray for å få de likedane,men jeg lakkerte ikke over selve ryggelyset på de som er kastet. Monterte enda et sportsfilter i bilen i dag,green panel filter siden jeg har satt inn orginal boksen etter at jeg måtte fjerne innerskjermen på bilen.Det er deilig med litt brumming igjen. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Lyktene er nok desverre kastet,kunne ikke finne de noen steder i delelagret mitt.det er bare å lakkere lyktene dine med sotings spray for å få de likedane,men jeg lakkerte ikke over selve ryggelyset på de som er kastet. Monterte enda et sportsfilter i bilen i dag,green panel filter siden jeg har satt inn orginal boksen etter at jeg måtte fjerne innerskjermen på bilen.Det er deilig med litt brumming igjen. Pokker og... Men hvor kjøper man sotningspray da? Få se et bilde av motoren din nå da :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Pokker og... Men hvor kjøper man sotningspray da? Få se et bilde av motoren din nå da :p bilder av den ligger vel lenger tilbake i tråden her...har trolig fått kloa i en lastebil tubro å nå,men huggeren er ikke sikker på tilstanden på den siden de ikke har fått lastebilen fraktet til dem enda:P lurer litt hva jeg kan lage med noe slikt:yodude: Sotespray er å få tak i på bilextra,vet ikke om mekoomen og torshov skaffer eller har noe slikt Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 bilder av den ligger vel lenger tilbake i tråden her...har trolig fått kloa i en lastebil tubro å nå,men huggeren er ikke sikker på tilstanden på den siden de ikke har fått lastebilen fraktet til dem enda:P lurer litt hva jeg kan lage med noe slikt:yodude: Sotespray er å få tak i på bilextra,vet ikke om mekoomen og torshov skaffer eller har noe slikt Ok ;) Ja, du får sette den turboen i Passat'n :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 var ute på det lokale biltreffet her i byen i kveld og det endte slik...... Årsaken til dette er at idre drivknute på førersiden takket for seg etter at jeg hadde en litt frisk avskjed når jeg dro derfra... Hvoran og hvorfor dette skjedde er framdeles uklart siden jeg har vært på langtur med bilen i helga oh kjørt på mildtsagt stygge veier der bilen har fått en del juling.bildene er fra berginga av bilen. Bilder og nærmere avklaring på hva og hvorfor kommer i morgen da vi får plukket den frahverandre,sett og byttet hele drivakslingen. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Nei uff og uff :p Hva har du gjort, å du som HADDE så fin bil :p Forresten, vet ikke hvor mye drivknute koster? Rasa min idag jeg og.. Var litt irritert,og da blir jeg hissig på gassen :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 hva knutene koster kommer vel litt ann på hvilken du trenger. men min lille tur endte langt verre enn antatt hos meg.... Jeg sprengte indre knuta,diffen og et fint hull i diff huset på girkassa:nono: grunnen til dette var at orginal sperra fungerte litt for godt,fikk bilen til å oppføre seg som en 4wd ved hjelp av låst håndbrekk:partyon: Det som virkelig er kjipt er vel at jeg er uten den bilen i bortimot 1 hel mnd som resultat av dette og det at bilen skal inn på oppretting den 23 mars. Men har det meste av deler liggende til den untatt clutch,som jeg kansje får til neste helg om jeg er heldig. Fikk også shortshift kitt til bilen i dag å. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Ikke for å skrive mye OT, men har du lært noe? :p Det er ikke en Evo, det er en Passat :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 :rolleyes: Det vet jeg,men skulle bare spinne bilen 180 grader som jeg har gjort noen ganger tidligere.Men når rompa begynte å logre så klarte jeg ikke å slutte,aldri hørt så mye rart etter at jeg måtte kapitulere lekinga.men har lært en ting av dette,og det er at neste gang noe slikt skal prøves så skal det sitte forsterka deler der framme.Men det er fult mulig jeg bygger meg en vr6 syncro om jeg kommer over et fint b3 syncro skall.sitter jo på nesten dobbelt opp av alt til bilen så. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Jeg lurer en del, men HVORDAN klarte du det egentlig? Herja på snø og traff noe asfalt eller noe? Du tok jo mye.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Jeg lurer en del, men HVORDAN klarte du det egentlig? Herja på snø og traff noe asfalt eller noe? Du tok jo mye.. fantes ikke snø i nærheten,mye turtall og det skjedde da jeg rettet opp hjulene og skulle famover.kloaret ikke gi meg mens leken var god:bump skal vaske den ødelagte drivakslingen i kveld å om det var den eller den dårlike kassa som var årsaken til dette,etter at jeg har fått ru\yddet delebilen ut av verkstedet. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 fantes ikke snø i nærheten,mye turtall og det skjedde da jeg rettet opp hjulene og skulle famover.kloaret ikke gi meg mens leken var god:bumpskal vaske den ødelagte drivakslingen i kveld å om det var den eller den dårlike kassa som var årsaken til dette,etter at jeg har fått ru\yddet delebilen ut av verkstedet. SKJERPINGS!!! Slutt å ødelegg den fine bilen!! Den har ikke gjort deg noe :p Men hvordan klarte du å ta frontleppa egentlig? Var det en del som røyk som tok den?:ass: Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg