Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lyktene er nok desverre kastet,kunne ikke finne de noen steder i delelagret mitt.det er bare å lakkere lyktene dine med sotings spray for å få de likedane,men jeg lakkerte ikke over selve ryggelyset på de som er kastet.

Monterte enda et sportsfilter i bilen i dag,green panel filter siden jeg har satt inn orginal boksen etter at jeg måtte fjerne innerskjermen på bilen.Det er deilig med litt brumming igjen.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene er nok desverre kastet,kunne ikke finne de noen steder i delelagret mitt.det er bare å lakkere lyktene dine med sotings spray for å få de likedane,men jeg lakkerte ikke over selve ryggelyset på de som er kastet.

Monterte enda et sportsfilter i bilen i dag,green panel filter siden jeg har satt inn orginal boksen etter at jeg måtte fjerne innerskjermen på bilen.Det er deilig med litt brumming igjen.

Pokker og... Men hvor kjøper man sotningspray da? Få se et bilde av motoren din nå da :p

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker og... Men hvor kjøper man sotningspray da? Få se et bilde av motoren din nå da :p

bilder av den ligger vel lenger tilbake i tråden her...har trolig fått kloa i en lastebil tubro å nå,men huggeren er ikke sikker på tilstanden på den siden de ikke har fått lastebilen fraktet til dem enda:P lurer litt hva jeg kan lage med noe slikt:yodude:

Sotespray er å få tak i på bilextra,vet ikke om mekoomen og torshov skaffer eller har noe slikt

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder av den ligger vel lenger tilbake i tråden her...har trolig fått kloa i en lastebil tubro å nå,men huggeren er ikke sikker på tilstanden på den siden de ikke har fått lastebilen fraktet til dem enda:P lurer litt hva jeg kan lage med noe slikt:yodude:

Sotespray er å få tak i på bilextra,vet ikke om mekoomen og torshov skaffer eller har noe slikt

Ok ;) Ja, du får sette den turboen i Passat'n :p

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute på det lokale biltreffet her i byen i kveld og det endte slik......

DSC00471.jpg

DSC00475.jpg

DSC00477.jpg

Årsaken til dette er at idre drivknute på førersiden takket for seg etter at jeg hadde en litt frisk avskjed når jeg dro derfra...

Hvoran og hvorfor dette skjedde er framdeles uklart siden jeg har vært på langtur med bilen i helga oh kjørt på mildtsagt stygge veier der bilen har fått en del juling.bildene er fra berginga av bilen.

Bilder og nærmere avklaring på hva og hvorfor kommer i morgen da vi får plukket den frahverandre,sett og byttet hele drivakslingen.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva knutene koster kommer vel litt ann på hvilken du trenger. men min lille tur endte langt verre enn antatt hos meg....

Jeg sprengte indre knuta,diffen og et fint hull i diff huset på girkassa:nono:

grunnen til dette var at orginal sperra fungerte litt for godt,fikk bilen til å oppføre seg som en 4wd ved hjelp av låst håndbrekk:partyon:

Det som virkelig er kjipt er vel at jeg er uten den bilen i bortimot 1 hel mnd som resultat av dette og det at bilen skal inn på oppretting den 23 mars.

Men har det meste av deler liggende til den untatt clutch,som jeg kansje får til neste helg om jeg er heldig.

Fikk også shortshift kitt til bilen i dag å.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes:

Det vet jeg,men skulle bare spinne bilen 180 grader som jeg har gjort noen ganger tidligere.Men når rompa begynte å logre så klarte jeg ikke å slutte,aldri hørt så mye rart etter at jeg måtte kapitulere lekinga.men har lært en ting av dette,og det er at neste gang noe slikt skal prøves så skal det sitte forsterka deler der framme.Men det er fult mulig jeg bygger meg en vr6 syncro om jeg kommer over et fint b3 syncro skall.sitter jo på nesten dobbelt opp av alt til bilen så.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer en del, men HVORDAN klarte du det egentlig? Herja på snø og traff noe asfalt eller noe? Du tok jo mye..

fantes ikke snø i nærheten,mye turtall og det skjedde da jeg rettet opp hjulene og skulle famover.kloaret ikke gi meg mens leken var god:bump

skal vaske den ødelagte drivakslingen i kveld å om det var den eller den dårlike kassa som var årsaken til dette,etter at jeg har fått ru\yddet delebilen ut av verkstedet.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantes ikke snø i nærheten,mye turtall og det skjedde da jeg rettet opp hjulene og skulle famover.kloaret ikke gi meg mens leken var god:bump

skal vaske den ødelagte drivakslingen i kveld å om det var den eller den dårlike kassa som var årsaken til dette,etter at jeg har fått ru\yddet delebilen ut av verkstedet.

SKJERPINGS!!! Slutt å ødelegg den fine bilen!! Den har ikke gjort deg noe :p Men hvordan klarte du å ta frontleppa egentlig? Var det en del som røyk som tok den?:ass:

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider