Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

SKJERPINGS!!! Slutt å ødelegg den fine bilen!! Den har ikke gjort deg noe :p Men hvordan klarte du å ta frontleppa egentlig? Var det en del som røyk som tok den?:ass:

hele fronten ble tatt av bergingsbilen faktisk,han advarte meg om at det ville skje da han så bilen min.men det går meg ikke noe siden jeg har en helt ny front på vei fra usa.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hele fronten ble tatt av bergingsbilen faktisk,han advarte meg om at det ville skje da han så bilen min.men det går meg ikke noe siden jeg har en helt ny front på vei fra usa.

Ok ok ;) Kjekt å vite sånt :p Hvor lav var den igjen foran? 6cm? Skal senke min og vettu, så all info mottas med takk :p Og forresten, litt OT igjen vettu.. Hva vil du anbefale av senkesett til dissa bila? mm liksom..

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ok ;) Kjekt å vite sånt :p Hvor lav var den igjen foran? 6cm? Skal senke min og vettu, så all info mottas med takk :p Og forresten, litt OT igjen vettu.. Hva vil du anbefale av senkesett til dissa bila? mm liksom..

Jeg hadde litt under 3cm til fronleppa og 6 til bunnpanna.var vel senket rundt 120mm foran og 90mm bak.

Alt kommer vel ann på hva du har tenkt å legge i senkesett,men jeg har hørt mye bra om ta-tecniks eller hvordan det skrives.billig er det å til å være justerbart.det fåes kjøpt for 3800,- pluss frakt. finner det blandt annet på finn.no. jeg har ikke dette da jeg la litt mere i denne bilen enn den forrige jeg hadde.

Det er ikke OT så lenge det handler om passat eller andre wag biler:hailvw

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da sinnsykt senk da :p Min skal vel få justerbart 80/60 tenker jeg.. Om ikke 60/40. Skal kjøre på 205/55 17'' antagelig.. Har bare 15'' nå men må nok ha litt større :p Selv om det hadde vært grisekult å hatt lik bil som din, bare i svart..

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da sinnsykt senk da :p Min skal vel få justerbart 80/60 tenker jeg.. Om ikke 60/40. Skal kjøre på 205/55 17'' antagelig.. Har bare 15'' nå men må nok ha litt større :p Selv om det hadde vært grisekult å hatt lik bil som din, bare i svart..

bare å begynne å sanke deler det.men den profilen du vil ha vil jp se ut som ballong da.Jeg har et sett 17" som skal få pryde bilen litt denne sesongen med de er kledd med 205/40.

Men det er jo ikke opp til meg å fortelle deg hva du skal trille rundt på så.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å begynne å sanke deler det.men den profilen du vil ha vil jp se ut som ballong da.Jeg har et sett 17" som skal få pryde bilen litt denne sesongen med de er kledd med 205/40.

Men det er jo ikke opp til meg å fortelle deg hva du skal trille rundt på så.

Synes bare 205 er ganske greit.. 40 eller 55.. Kommer på det samme :p

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå er det påtide meg litt info her,Bilen forlater sin trygge parkeringsplass for å dra til karroseri verkstedet og fikse opp bulkene som brøytebilen laget.

Angående min tur of destruction:

Så er den nye girkasse og drivaskling i hus.clutch settet anntas å komme i neste uke engang så jeg har alle delene klare til bilen er ferdig lakkert.

min lille us gave er å rett rundt hjørnet:pimp denne kommer på jobben i morgen eller tirsdag...gjett om jeg gleder meg :D

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lille us gave er å rett rundt hjørnet:pimp denne kommer på jobben i morgen eller tirsdag...gjett om jeg gleder meg :D

JA VI VENTER!!! :p Fått ''gaven'' eller? Er nysjerrig på hva doningen din skal få nå :p Siden jeg bruker din som et mål for min ;)

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA VI VENTER!!! :p Fått ''gaven'' eller? Er nysjerrig på hva doningen din skal få nå :p Siden jeg bruker din som et mål for min ;)

:notin:

"gaven" har kommet ja, og så typisk med flaks som jeg har så var den feil....så jeg får ikke bilen som jeg vil enda...men jeg er i kontakt med en hyggelig amrikaner som har en del passater som skal hugges.han hadde en hel del masse snacks som jeg vurderer å hente hjem :pray

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke noen godbiter til min a? :o Skulle gjerne hatt den ''grillen'' foran i svart :p siden dem 2 jeg har er stygge, ene er ødelagt på sia etter utforkjøring og den andre er en lakkert grå en..

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke noen godbiter til min a? :o Skulle gjerne hatt den ''grillen'' foran i svart :p siden dem 2 jeg har er stygge, ene er ødelagt på sia etter utforkjøring og den andre er en lakkert grå en..

Da ville jeg sagt det er lettere å lakkere den selv,det er dyrt å sende fra usa.men om det er grill du er på jakt etter så har jeg jo den gamle modda grillen liggende enda.trenger bare litt tlc før den kan grunnes på nytt. kommer forresten bilde av hvordan bilen min ser ut nå as we speak.holder på å fikse bilde.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg sagt det er lettere å lakkere den selv,det er dyrt å sende fra usa.men om det er grill du er på jakt etter så har jeg jo den gamle modda grillen liggende enda.trenger bare litt tlc før den kan grunnes på nytt. kommer forresten bilde av hvordan bilen min ser ut nå as we speak.holder på å fikse bilde.

Hvordan ser den gamle ut da? Og den bilen din så ikke helt frisk ut :p Hva er det du gjør? Bredder den?

Endret av Driftmaster89

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser den gamle ut da? Og den bilen din så ikke helt frisk ut :p Hva er det du gjør? Bredder den?

den gamle finner du et par sider tilbake,bed blir ikke mere breddet enn det den var før den ble påkjørt.den er ikke helt frisk enda,men den blir tipp topp etter noen uker på verkstedet mitt.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er bilen hentet og fraktet ned på verkstedet mitt og jeg er mildt sagt overasket over abeidet som de har lagt ned i bakskjermen min...det som er så synd nå er at jeg må trolig blø mye for å få fikset opp den andre til samme standard. bilder kommer når jeg skal nede på verkstedet og begynne på denne på torsdags kvelden.Men jeg har et lite problem....jeg har ingen frontfanger å sette på denne annet enn styling settet jeg kjøpte for nesten 2 år siden:ass: og jeg liker ikke plastikk....

noen som har lyst på Pro Street looney toon rs4 bodykitt til passat 35i b3 ??kan byttes i deler som jeg er på jakt etter :bump

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider