Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På tide med en liten update her igjen.

Bestemte meg for å ta i et lite tak siden jeg ikke har rørt bilen på nesten 14 dager.begynte å legge opp ledningsnettet til elvinduene som skal monteres.men det hele endte med at det ble kun det som ble gjort idag siden han som skulle hjelpe meg med registret på bilen aldri dukket opp. her er noen bilder fra dagens økt.

SDC10404.jpg

SDC10403.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten update her igjen.

Bestemte meg for å ta i et lite tak siden jeg ikke har rørt bilen på nesten 14 dager.begynte å legge opp ledningsnettet til elvinduene som skal monteres.men det hele endte med at det ble kun det som ble gjort idag siden han som skulle hjelpe meg med registret på bilen aldri dukket opp. her er noen bilder fra dagens økt.

SDC10403.jpg

Ser bra ut det her. :) Men hva er størrelsen på dem høyttalera i døra dine? Skal du ha det sånn at du kan styre alle 4 rutene fra sjåførdøra? Hva heter rattet? Vurderer sånn i min og.. Selv om det originale er ganske lite fra før :p

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut det her. :) Men hva er størrelsen på dem høyttalera i døra dine? Skal du ha det sånn at du kan styre alle 4 rutene fra sjåførdøra? Hva heter rattet? Vurderer sånn i min og.. Selv om det originale er ganske lite fra før :p

høytallerene er 6,5" oppsettet jeg har er begge fram vinduene fra min dør mens bakvinduene og låsen til den sammen med resten av bryterene i midtkonsollen. oginalt slik til denne tydeligvis.

Rattet er av typen raid HP 28cm som er betraktelig mindre enn det orginale som skal settes inn igjen siden dette er orginalt skinnratt.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut dette kjetil! Men er det rustbobbler jeg ser på det ene bildet av hjulbuen? Eller er det jeg som sjeggler?:P hehe

Har smått begynt på min passat og nå med og demontere alt inne i bilen for og skifte takluke å vaske gulvteppet å sjekke hvordan det ser ut under der;) så jeg har en del å tukle med jeg og :D

Tror jeg lager prosjekt tråd snart =)

[-] 1991 Passat 2,8 VR6 stv

[-] 1989 Mercedes-Benz 190E 2,0l aut

[x] 1990 Passat 1,8 stv

[x] 1986 Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut dette kjetil! Men er det rustbobbler jeg ser på det ene bildet av hjulbuen? Eller er det jeg som sjeggler?:P hehe

Har smått begynt på min passat og nå med og demontere alt inne i bilen for og skifte takluke å vaske gulvteppet å sjekke hvordan det ser ut under der;) så jeg har en del å tukle med jeg og :D

Tror jeg lager prosjekt tråd snart =)

Det er nok ikke rustbobler du ser der nei,det er en halvferdig breddet hjulbue:bump

venter på at en bekjent skal gjøre den ferdig for meg.samme gjelder registret som fremdeles ikke er byttet enda.Det kommer til å skje litt av hvert med bilen i uken framover da denne før en ny look fra det som har vært tidligere.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fortsatt den frontgrillen eller hva jeg skal kalle det?

Mye tenkte du deg for den? Og forresten, lett å sette inn elektriske vinduer i en som har sveiv? Vurderer det selv :p Hadde gitt bilen en grei look innvendig..

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sånn passe lett å putte inn el vindu,trenger jo kompett ledingsnett,brytere,komplett skinne med motor og nye dørtrekk seff :P det er litt arbeid men gleder meg til jeg blir ferdig med det iallefall.fikk ikke gjort mere med el vinduene i dag,bare gjort klar de nye bærebruene for lakk og poly foringer. kommet noe lenger på din da?

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ok... Mye betalte du for det da? Nei, jeg kan vel ikke si jeg har kommi lenger, bare fått kasta inn anlegget :) Men skulle ha kasta ut dem 6x9 jeg har, og satt inn noen diskanter baki istedenfor.. Synd det skal være så sinnsykt dyrt.. Skal vel begynne med å rette ut bulker denne uka, så det kommer seg vel ^^,

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ok... Mye betalte du for det da? Nei, jeg kan vel ikke si jeg har kommi lenger, bare fått kasta inn anlegget :) Men skulle ha kasta ut dem 6x9 jeg har, og satt inn noen diskanter baki istedenfor.. Synd det skal være så sinnsykt dyrt.. Skal vel begynne med å rette ut bulker denne uka, så det kommer seg vel ^^,

Jeg var heldig å fikk hele intriøret med komplette el vinduer for 6500,- levert hos meg.jeg håper å ha motoren min ferdig denne uka slik at jeg kan få begynt på resten av oppgraderingen av understellet.skal sette på nye bærebruer med poly foringer,tårnlager og nytt justerbart samt nye felger.Kansje jeg skal bygge meg ny eksos å siden jeg savner litt mere lyd fra eksosen min.

Det er bare å sette igang med opprettinga,trenger flere slike passater på veiene :hailvw

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje jeg skal bygge meg ny eksos å siden jeg savner litt mere lyd fra eksosen min.

Det er bare å sette igang med opprettinga,trenger flere slike passater på veiene :hailvw

Hmm, kanskje du kunne ha laga til min og da? Seff for en pris ;) Men opprettinga vil ta tid.. Er ikke så god på det + at jeg ikke har noe sted å holde på.. Litt synd egentlig, for bilen er egentlig ganske fin...

Målet er jo lik som din, bare svart.. :)

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje du kunne ha laga til min og da? Seff for en pris ;) Men opprettinga vil ta tid.. Er ikke så god på det + at jeg ikke har noe sted å holde på.. Litt synd egentlig, for bilen er egentlig ganske fin...

Målet er jo lik som din, bare svart.. :)

skal den bli lik så har du jaggu litt å henge fingrene i :P

siden min har en del skjeldne deler.men klarer du det så er det knall.skal kansje bygge meg enda en passat av samme type til en langt billigere penge men med sitt eget lille preg :P

Har jobbet litt med bilen i dag,byttet til el vindu mekanismene på passasjer siden.glemte av kameraet så jeg har ikke noen bilder av det enda.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider