Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke så dum at jeg påstår jeg klarer noe i NÆRHETEN av hva din er, men likevel da :p

Det er egentlig ikke så vanskelig det,bare følg med på ebay og litt ellers rundt det så.mulig jeg kommer til å selge gamle grillen min og lage meg enda en som er enda råere om ikke 2 av samme å selge ene.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide med oppdatering på denne tråden.

Bilen er demontert og overhaling er begynt,registeret er byttet og dette var jaggu på tide som bilde av delene viser.utover det så ligger ny kasse,clutch,noen poly foringer,lettet svinghjul som jeg regner med blir montert i løpet av morgendagen.

Noen som ser en feil på dette bilde??

SDC10419.jpg

Så er det over til noen bilder av jobben,som en skikkelig mekaniker gjorde for meg så nå skal dette være i orden så jeg ikke trenger å bekymre meg for dette.

SDC10413.jpg

SDC10412.jpg

SDC10414.jpg

Endelig er registret ferdig montert : smil :

SDC10415.jpg

ble å byttet noen andre deler i samme slengen.ny simring på veiva og nye følere på oljefilteret.

SDC10417.jpg

SDC10418.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ikke så vanskelig det,bare følg med på ebay og litt ellers rundt det så.mulig jeg kommer til å selge gamle grillen min og lage meg enda en som er enda råere om ikke 2 av samme å selge ene.

Nei, du legger ikke ut grillen på eBay, du sier ifra til meg :p Få det inn i hodet, jeg vil ha den!!!! :p

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro,grillen blir ikke lagt ut der.skal si fra når jeg er ferdig med neste grill.

Og her er det bilder fra dagens økt.Fikk satt på alle dekslene til registeret og byttet bunnpanna.fikk å test montert staget som jeg kjøpte.dette er egentlig til golf 2/3 men skal få det til å passe på min.

DSC00513.jpg

DSC00514.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en gud i mine øyne!! Ikke mange som gidder å fikse opp Passater ..

Jeg er nok ikke gud,bare liker det uvanlige:rolleyes:

Men her er et bilde fra dagen lille økt,lettet svinghjul og ny clutch er på plass.Klarte ikke å få på plass girkassa alene da.....men den kommer på plass i morgen siden jeg får hjelp av en 200sx fanatiker som har skrudd mye vag:op:

SDC10423.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer, men gjør du det meste selv? Eller har du alltid hjelp?

jeg gjør det meste selv,men av og til er det kjekt med ei hjelpende hånd.men nå må jeg ta et skritt tilbake i prosjektet siden jeg må ut med motoren for i det hele tatt å få på girkassa.men da blir det trolig til at denne ikke kommer inn igjen før jeg har moddet litt i motor rommet på bilen.å hvpr lang tid det vil ta er det gudene som vet.uansett så vet jeg ikke mere om det skjer før jeg har fått sammen motoren og gir og montert resten på motoren.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Men hvorfor må du modde i motorrommet? Er ikke alt likt som før a? Beklager mange spørsmål men er nysjerrig :p

jeg har fjernet innerskjermene av plast pga senk,da blir det 2 store hull inn til motor rommet fra hjulbuene.Har planer om å sveise igjen disse så jeg slipper mye dritt og sand i motor rommet og det gir igjen et mere clean motor rom ved luft filter boks og batteri/spylertank.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er de frontlyktene i bruk? kompis kjøpte seg en Passat 35i, som vi skal fikse opp en del, og de originale frontlyktene er litt triste av seg... men så at noen komenterte at det blir bye fukt eller dugg i de lyktene du har? (vi kikka på samme lyktene selv)

kult med stasjonsvogn da!

ser du har henta samme felgene som kompisen min sikler etter på sin egen, hans er litt vanskeligerer å senke da, Syncro tar mye plass under bilen...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider