Passelat35i Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 det gjør det,men ikke så tydelig som om de hadde vært helt orginale.men det bryr jeg meg ikke om siden dette bare er en test av hva som er mulig å gjøre med baklysene på disse bilene. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 ok, er det lovlig? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Er nok ikke det,men det er mere opp til de offentlige maker om de sier noe på det eller ikke og seff hvor mørke du lager de da. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 ok Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Fikk en herlig beskjed i dag!In.pro lyktene mine har endelig kommet til norge etter masse rot med ups!gleder meg som en liten unge til pakken kommer!bilde kommer så fort de er annkommet å montert Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Magne Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 husk bilder i dagslys, parklys, nærlys og fjernlys, å samme om kvelden, vurderer desse lyktene sjøl nemli!!! TAKK på forhand!:yodude: Siter Bånn gass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 bilder skal vi fikse nå postvesnet klarer å få dem hit. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 In.Pro lysene er kommet!!!!!!!!!!!!!! Parklys hovedlys: Langlys: Det nye senkesettet mitt er på vei fra tyskland å,80/60 sett. Polyforingene mine er rett rundt hjørnet.Noen som vet at skikkelige kant felger til meg? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Det ble najs :D ikke umulig det blir inpro på meg etterhvert å :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Trur du jaggu ikke det kom enda ei pakke i posten da :P Fikk foringene mine Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Dette er på vei til meg fra tyskland nå! Liten panser pynt:D Og de beryktede Treser baklysene! Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 fet bil, hvor får du tak i slik panser pynt, har en golf 3 som gjerne skulle hatt en slik:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 fet bil, hvor får du tak i slik panser pynt, har en golf 3 som gjerne skulle hatt en slik:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Knallfine lamper både foran og bak!!! :yummy: Flott med bilder! :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 fet bil, hvor får du tak i slik panser pynt, har en golf 3 som gjerne skulle hatt en slik:) Panserpynten kjøpte jeg på ebay,men finner sikkert slike hos autobra.et eller annet.bh'n kommer til meg rett over helga:P gleder meg ja Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg