Volvonifør Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Bilder/film! :D Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Dårlig med bilder evnt film,ble sendt hjem å rett i nordsjøen jeg gitt.sitter bare her å klør etter å få sammen resten av bilen.eneste som setter en liten demper på skru lysten er at jeg har handlet meg enda en bil av annet merke som det må gjøres litt med. Men planen er å ha denne fult kjørbar innen en uke etter at jeg kommer hjem. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Bilen begynner å næreme seg oppstart me stormskritt nå,mangler bare væsker og en ny returslange på bensina fra fuelrail.det får jeg kansje fatt i dag.har fått montert alu delen på girkassa å det ble en helt annen girspak.Ser fram til å få montert shortshiften. Så et lite stemnings bilde. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Så bra du har fått gjort litt igjen ^^, Men dem lyktene minte meg litt på Sierra :s Dont know why.. Men bra du er igang igjen ^^, Ser du/dere er kaffetørste ja :p Kopper overalt. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 kaffe er viktig når jeg begynner å skru bil kl 06.30 på mårran :p bare synd at jeg sovet av i varmen hjemme,rakk ikke å få tak i i delene jeg trengte så det blir ingen oppatart i dag.men er ikke arbeidsledig av den grunn da :p Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Så tidlig og ja :p Men hva har du igjen nå? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 før oppstart: ny bensin retur 2 muttre på grengøret olje og kjøleveske Ellers så må jeg sette inn 2 elvindusheiser og koble opp alle&teste.montere intriøret.Montere ny frontfanger,nye bremser,nye senkesett.valse/rep av siste bakskjermen og sparkling&lakk av begge framskjermene.overhaling av drivakslingen på PS,å bytte motor/girolje før den taes ibruk etter oppstart. så det er litt jobb igjen på den. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 da var det på tide med enda en liten update fra dagen økt. Frontfangeren er kassert da den var en billig repro fanger som ikke passet i det hele tatt.blir hentet en ny fra hugger eller en som jeg sikler på ebay. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Etter en runde på ebay kom jeg over crystal baklys til disse passatene:confused: Lurer nesten på om jeg må prøve et sett av de jeg.:m'm: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Her går det framover med stormskritt nå.Clutch er luftet og alle slangene i motorsommet er på plass.mangler kun olje,så blir det oppstart.Men fant ut at jeg trenger å bytte bremseveska da denne har sett bedre dager.Utover det så er framskjermene ferdig med første runde og grillen er straks klar.liten runde med sparkel på 2 plasser:cool: Nå er det bilde tid. Har å fått besøk av end en vr6 som jeg skal holde på litt med framover. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Katastrofen er et faktum,motoren må ut å plukkes helt fra hverandre.havarerte under oppstart.gikk ikke i mere enn max 1 sek før tenninga ble tatt.skadene er som følger.3 små hakk på indre kam hjul og vridd kjede. kommer tilbake med bilder nå disse blir overført til pc'n. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Å fy faen den må være dritkjip!!! Jaja :/ Nesten så jeg sier kondolerer her :p Noe som har blitt satt feil da eller? Dumt spørsmål men :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 hadde glemt en jævla sur liten bolt.så ene kmadrevet løsnet og vips havari. blir trolig ny topp fra tyskland da ventilene i min er ferdig....håper bare resten har klart seg.nye kjeder å slikt kommer på fredag så da får vi turnet motoren å sjekket om alt virker ok. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Ok... Shame on you!!! Men skal ikke si noe selv... Etter at jeg skifta termostat og hadde av dynamo satt jeg igjen med en feit bolt som jeg aldri fant ut hvor skulle :p Men min går hvertfall da :p Men håper for din skyld at du ikke har ødelagt så mye... Kjipt.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 var kjipt ja,s tom bolten som maglet på bildene jeg har lagt ut.skjemmes virkelig nå iallefall.men blir sikkert handlet ny topp iløpet av de nærmeste dagene sikkert. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg