Passelat35i Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 har nok ikke det,har ikke engang fått levert motoren.har ikke vært hjemme lenge nok til å få demontert den.bare ute å reiser via jobben nå.men det er gode penger som jeg har en liten plan med:P denne kommer til å bli ultimat om jeg får det til....skikkelig sleeper. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Det blir bra :) Sleepers er jo dritkule ;) Som denne: Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Den har sett før:P men er den ultimate sleeper passaten spør du meg :P440hk kit fra HGP,denne er absolutt nydelig. men det er framgang på prosjektet mitt nå,begynner å få alt av deler som trengs til den skal på veien igjen.har å kommet i kontakt med en passat gal tysker som muligens kan hjelpe meg å skaffe spesielle deler fra tyskland.:tannløs: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Ja DER hadde du en fin en!! Det er drømmen det.. Bra du begynner å få deler igjen ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Ja DER hadde du en fin en!! Det er drømmen det.. Bra du begynner å få deler igjen ;) om jeg klarer å legge av nok penger til høsten så har jeg sikret meg et kompressor kit å :tannløs: Det er en har et sett som er til overhaling nå og han vil ha turbo istedet,mens jeg vil ha kompressor og ikke turbo :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Men vet du ca HVOR mye du vil ha i din? Og blir det ikke dyrt med masse hester? Er det ikke 1000,- per hest? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 jeg skal ikke ha så mye hester i min egentlig,jeg er bare ute etter litt bedre drag bare.har ingen annelse hva det koster pr hk,og bryr meg heller ikke da det ikke er hk som er målet mitt.men koster rundt 1 tusing pr hk i sugemotor iallefall. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Da har jeg fått ei gladmelding fra de som passer på fiskene mine.De har hentet 4 pakker for meg,da har jeg endelig fått alt som trengs til motoren og det nye termostat oppsettet.Nå er det bare å vente på hjemreise slik at jeg får levert motor hos sylinderservice.Gleder meg som en liten unge til å få passaten på veien igjen. Men det er fremdeles en lang vei igjen etter at motoren er på plass igjen. bilen er bokstavligtalt bare et tomt skall innvending. Alt av intriør er tatt ut for lettere lyd demping og montering av el vindu som tilhører skinn intriøret.Venter å på svar om jeg får tak i en ny midtkonsoll med armlene fra facelift utgaven. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Det er gode nyheter :) Misunner deg skikkelig ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Det er gode nyheter :) Misunner deg skikkelig ;) Er ikke noe å misunne,det er bare en bil.en dyr bil som egentlig ikke skulle tukles med i det hele tatt. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Da har jeg handlet meg plastsveise utstyr :D Og jeg har planer om lage en hybrid fanger av den gamle fangeren som fikk smake litt av redningsbilen:P blir spennende å se hva jeg klarer å få til av den :P Må ha noe å leke med mens jeg venter på at motoren min skal bli ferdig å greier. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Nå er det jaggu blitt handlet enda et sett nye felger,porsche D90 felger i dim 7&8*16 som jeg venter på at skal bli levert. skal reise hjem fra nordsjøen i morgen å rett på verkstedet å fikse så mye som mulig på bilen som overhodet mulig.gleder meg til å endelig få gjort litt mere med denne herligheten. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Høres bra ut, godt å se at ting er på gang her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Høres bra ut, godt å se at ting er på gang her :) Ting skjer sakte med sikkert,men jeg har gitt opp å ha denne i orden før vinteren.bare jeg rekker eu godkjenninga så er jeg vel fornøyd.har store planer iløpet av vinteren så jeg må nok handle inn ny topp fra tyskland å greier.Lurer på å porte toppen å sette inn moment kammer å presse.burde gi meg en skikkelig coctail det:oohh Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Høre bra ut, dette blir moro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg