Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

har bare skaffet de delene som jeg trengte til bytte av hele hjulopphenget fram,og fått hentet porsche felgene mine.

Venter enda på svar fra sylinderservice på når jeg kan vente motoren min ferdig.

skal begynne på den andre bakstillinga mi til uka,den skal moddes å avstives og bygges på ca 2,5 grad camber.

anlegget som er i bilen blir trolig kastet ut til fordel for en eldre immortal sub jeg har liggende som skal få prøve seg litt.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan gjorde du det når du skulle bestille nytt skilt til us skiltplaten? måtte du levere inn det gamle skiltet og fikk et nytt, eller leverte du begge skiltene dine inn og fikk to nye ut?

har du fortsatt us skiltplaten som passer til sedan til salgs?

Fikk ikke nytt skilt da bilen aldri har vært godkjent med lite 4-kant skilt bak.men har planer om å kjøpe et fra utlandet med bilen reg nr på til å ha til treff å slikt.

Har fremdeles us plata til sendan liggende.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke såvidt det er meg bekjent.men det kan å være at BT hos meg er firkantet.har ikke prøvd noen andre steder enda.eneste skiltet jeg kunne få var et jævelig stort 4 kant skilt som ikke passer inn i ramma.skiltet er for langt å da vil det bare se teit ut. men det er bare å høre om det mulig hos deg å får du det til jeg vil jeg gjerne høre med de jeg å.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle ikke du legge ut bilder av alle felga du hadde til denne bilen da? :p

Skulle egentlig det,men måtte reise ut på jobb sånn plutselig.Blir så fort jeg kommer hjem igjen.Må gå over å alle felgene å gi de som trenger en liten vask en liten vask :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke dimensjoner er det på felgene dine?

tror du det vil passe bra med 7x15 ET38 på min 89 passat sedan?

den dimensjonen vil passe så lenge bilen har sånn någenlunde orginalt understell.

dim på felgene mine er:

6,5/15

7/15

7/8/16 med innpress på ca 60,porsche D90

9/16 med innpress på 18

7,5/17

alle felg settene er skodd med gode dekk :p

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vil skje viss jeg senker bilen?

planen var å kjøpe coilovers og slippe den helt ned:D

fjærbeina på coilovers er tykkere enn de som er standard på bilen.du vil komme i konflikt med enten justerings mutteren eller fjærene om du slipper den helt ned. Dette kan løses på 2 måter.

1. kjøp andre felger med mindre innpress

2. sett på spacere :P

Å det er kun foran du vil kunne få dette problemet,har ikke opplevd å få det bak enda.Ikke på noen av mine 4 passater.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det endelig ut til å være bittelitt framgang her.

Blitt lovet svar på motoroppbygginga mi iløpet av de nærmeste dagene og jeg gleder meg til å komme hjem å bytte til rett forstilling og oppgradere alt som er av bremser og understell.Blir sikkert bytting av resterende til el vindu og gjort klar for motoren iløpet av helgen som kommer.:m'm:

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var tilbudet kommet på mail til meg.var bare en ventil som var skadet i reg havariet og prisen jeg fikk var med smidde stempel montert i blokka :-D

motoren blir gulle god med større volum da skadene tilsa at jeg måtte borre den opp :P

Nå er det ikke lenge til denne kommer ut i sitt rette element med masse bilder av herligheten.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider