Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet


Passelat35i

Anbefalte innlegg

da var det på tide med enda en liten bilde sekvens her igjen.

Det har skjedd litt avhvert nede på det lille verkstedet de siste dagene.

Har fått inn en ny bil som skal bygges sammen,en bmw 545 turbo E28.

må si at den er utrolig lekker.

Men over til min framgang.motoren har endelig kommet seg tilbake til sin rette plass inntil videre,men frykter at den må løftes ut igjen siden jeg mangler reimhjulet til vannpumpa etter overhalinga. Og så har jeg puslet litt mere med atv'n min.har breddet den 10cm bak og 5cm framme.måtte borre opp felgene 1mm for at de skulle passe på spacerene.

 

nå over til litt bilder:

0e9938f0.jpg

a70ab6ac.jpg

651bdc04.jpg

a272cdf7.jpg

1e1f1ffd.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal BMW'n bli herjebil eller? Å du vet ikke om en komplett forstilling til 35i? :p MÅ få fiksa min nå, pga noe har sprekt på BMW-motoren min :(

Men tilbake til din Passat, begynner du ikke å bli lei av å ta ut den motoren? :p Syns du har gjort det en del :p

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal BMW'n bli herjebil eller? Å du vet ikke om en komplett forstilling til 35i? :p MÅ få fiksa min nå, pga noe har sprekt på BMW-motoren min :(

Men tilbake til din Passat, begynner du ikke å bli lei av å ta ut den motoren? :p Syns du har gjort det en del :p

 

Bmw'n skal nok ikke bare være herje bil siden den er påkostet nærmere 200 000,-.

 

 

har vr6 forstilling liggende.motoren skal trolig ikke ut flere ganger etter helga på en stund.bare helt til jeg vil bygge den om mere:P men da skal en donor motor inn så bilen er fremdeles kjørbar. mulig en 2,9 men drømmen er jo r32 eller r36 :partyon:

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw'n skal nok ikke bare være herje bil siden den er påkostet nærmere 200 000,-.

 

 

har vr6 forstilling liggende.motoren skal trolig ikke ut flere ganger etter helga på en stund.bare helt til jeg vil bygge den om mere:P men da skal en donor motor inn så bilen er fremdeles kjørbar. mulig en 2,9 men drømmen er jo r32 eller r36 :partyon:

 

Ahh, såpass ja :p

VR6 forstilling passer vel ikke på min? Eller er dem like? Beklager alle spørsmåla, men må finne enten forstilling til Passat'n eller motor til BMW'n :p Bor litt øde så må ha bil for å få jobb..

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli så bra ta her når vi får "vraka" osspå vein igjen:) har ikje vært inn og ut med motoren så mange gang? har du d da?:P

 

BMWen som ligg lengre opp her er nok min. herje bil skal den nok ikke bli gitt. men den skal brukes på bane osv. mest alternativ kjørespor.

slenger ut noen bilder av orntlig kvalitet jeg;)

 

DSC00017.jpg

DSC00039.jpg

"herjebilen"

DSC00066-2.jpg

DSC00071-1.jpg

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nytt skinninteriør til deg kjetil:P

http://cgi.ebay.de/Lederausstattung-VW-Passat-35i-Sitze-Leder-CLASSIC-LINE_W0QQitemZ350238766999QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item518bdb7797

 

Kjøp det du så kjøper jeg ditt etterpå:P

Eller hva sier du? =)

[-] 1991 Passat 2,8 VR6 stv

[-] 1989 Mercedes-Benz 190E 2,0l aut

[x] 1990 Passat 1,8 stv

[x] 1986 Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da, men det passe vell fra b4 til b3? gjør det ikke? Ja om du hadde gidda og holdt utkikk etter et skinn interiør så hadde det vært kanon, helst svart da=)

Nei har ikke det;( Var meninga at den skulle komme med båten på mandag, men den kommer ikke før torsdagen:(

 

Kommet noe lenger med passaten da?=) Vil se bilder jeg. Få se bilder av interiøret ditt

[-] 1991 Passat 2,8 VR6 stv

[-] 1989 Mercedes-Benz 190E 2,0l aut

[x] 1990 Passat 1,8 stv

[x] 1986 Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal få lagt ut bilder av bilen ettersom det skal jobbes på dsen i helga så.kan da noen bedre bilder av intriøret når det er satt skikkelig på plass og gitt en liten vask.selve setene passer fra faceliften mens dørtrekkene vil se litt mongo ut,men de vil passe om jeg ikke husker feil.

Får de siste delene til motoren i dag,så motoren blir ferdig sammensatt i helga og kansje startet.Skal bytte alle veskene som er i systemet på bilen.Gleder meg virkelig siden jeg har abs bremser å slikt piss.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo flott ut=) Gleder meg til du skal få start på den jeg=) Skal du kjøre den mye om vintern eller? er vell ukjørbart så lav som den er:P? hehe, ja hadde vært flott om du kom med bilder av interiøret. Men hvor leiter du da når du kikker etter interiør? Ebay og slikt?

Jeg har selv fått både bh og gti/vr6 lippe tryggt og godt hjem fra "part & Retards" =) Venter kun på coilovers som kommer en gang i neste uke=) Håper min passat blir bra den og, kommer vell sikkert en liten tråd om den her og kan jeg tenke meg

[-] 1991 Passat 2,8 VR6 stv

[-] 1989 Mercedes-Benz 190E 2,0l aut

[x] 1990 Passat 1,8 stv

[x] 1986 Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten tur på verkstedet i går kveld etter jobb,fikk gjort mindre enn håpet da slavesylinderen virkelig laget krøll. fikk ikke trykk på clutch uansett hva vi gjorde.men kom til slutt da jeg fant fram en annen sylinder.fikk satt sammen gir overføringen å ikke som uventet så har jeg 3 gir:shake men kommer seg med litt justering av shortshift braketten. Har tatt noen bilder av intriøret men det er utrolig støvete etter å ha stått i nesten 1 år nå.

DSC00032.jpg

DSC00038-1.jpg

DSC00039-1.jpg

DSC00041.jpg

 

 

Og enda så er det litt mere,fikk en utrolig skjelden pakke fra statene i går. 25mm stabstag bak med uniball oppheng til passaten :pray

og felgene jeg kommer til å kjøre mest med kommende sesong er porsche D90 7&8*16 .

DSC00044.jpg

DSC00045.jpg

DSC00040.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir skikkelig fet vr6 altså :)

 

gjør iallefall mitt beste for at det skal bli en:m'm:

fikk montert staget i dag og startet bilen.

staget var et rent helvete å montere da jeg måtte løsne demperen inni bilen å slippe ned bakstillinga,klemme var noe sinnsykt trange og etter 2 timer så fikk jeg de endelig på.

MEN NÅ OVER TIL DET VIKTIGE!!!!!!!!

MOTOREN MIN HAR ENDELIG STARTET!!!!!!!

men medaljen har sin bakside og min er en sinnsyk oljelekasje i oljekjøleren.iløpet av de 10 sek den fikk gå så mistet motoren et sted mellom 5-8 dl med oljedamndamn

mandagen blir det handlet mere olje og sjekke alt av pakninger til oljekjøleren og evnt bestille meg en ny.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår