Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for du bilen godkjent med adapter?

Heller lite trolig,mine er på 3,5 fram og 4cm bak så det er nok neppe godkjent.Og vil trolig ikke bli det heller.

men da bærer det av sted til verkstedet for å pelle fra hverandre oljekjøleren å finne ut hva som er galt :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var oljeproblemet fikset og motoren har nå stablisert seg på 1100 med orginal programvare og 1600 med chip.Hvorfor vet jeg ikke enda og har heller ikke funnet noen spesielle feil.Motoren har heller ikke noe av reimsystemet sammesatt :P men kommer ny dynamoen min kommer i morgen og da blir det ny test av motoren og kansje slutt monteringen av bremsene bak om de rette klossene kommer denne gangen.

Utover dette så er blien klar til første testtur innen helga er over!!!!! gleder meg som en unge,og skal huske på å ta med meg kamera i morgen slik at jeg kan ta noen skikkelige bilder av alt som er gjort.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motoren er alt startet for mange dager siden den gitt:m'm:

og låter som den alltid burde ha gjort,i dag kom den nye 120amp dynamoen min så nå er det bare å koble på reimverket og håpe at det senker tomgangen litt mere enn nåværende.bremsene kommer i morgen ettersom jeg er blitt fortalt så da håper jeg at alt er klart for test alt i morgen kveld:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray

men nå er det på tide med en av de siste øktene jeg har på passaten for denne gangen :blah:

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er det på tide med litt bilder her igjen.bilen er nesten helt ferdig nå,har bare en lekasje på servo og kjølevannet å fikse før jeg kan dra den ut på veien nå.gleder meg som en liten unge til endelig å teste hvordan denne har blitt etter å vært av veien i nesten et år nå.

Måtte nesten leke meg litt med pluggledningene etter å lest et vw blad.

SDC10455.jpg

Stabstaget mitt :pray

SDC10443.jpg

SDC10450.jpg

Endelig rette bakbremser på vogna

SDC10449.jpg

bilder av intriøret

SDC10445.jpg

SDC10446.jpg

Mimre bilder fra hvordan den engang var

SDC10239.jpg

SDC10240.jpg

SDC10224.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært på verkstedet å gjort enda mere i dag.drivakslingene er montert men muttrene og skivene er missing sammen med en tettnings ring til servo.Lekasjen på kjølesystemet er så stor at termostat huset må byttes ser det ut som.men sånn er det med gammel knekkeplast egentlig.nesten kun det som ikke er skiftet på motoren.

bilen er kommet ned på bakken med bakhjulene og der er den helt ferdig.

SDC10468.jpg

SDC10469.jpg

Og slik ser en ut der den henger i vente på siste rest før en etterlengtet prøvetur.

SDC10472.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! klør litt i fingrene nå da :)

klør ikke bare litt heller,men mistenker at jeg er noen deffekte ventil løftere :( tikker godt,men vet ikke om det er fordi de som var der ikke står nøyaktig der de stod tidligere.må jeg bytte de blir det kvassere kammer i samme slengen.og kommer trolig til å sette vekk den jobben å siden jeg ikke vil borti noe som helst med registret.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klør ikke bare litt heller,men mistenker at jeg er noen deffekte ventil løftere :( tikker godt,men vet ikke om det er fordi de som var der ikke står nøyaktig der de stod tidligere.må jeg bytte de blir det kvassere kammer i samme slengen.og kommer trolig til å sette vekk den jobben å siden jeg ikke vil borti noe som helst med registret.

Jævlig som du skulle plages nå som alt er nesten ferdig da.. Min tikker når den er kald, tror det er pga 5-40 olja. Husker ikke at den tikket slik før jeg skiftet til den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig som du skulle plages nå som alt er nesten ferdig da.. Min tikker når den er kald, tror det er pga 5-40 olja. Husker ikke at den tikket slik før jeg skiftet til den..

min har ikke rukket å gå seg varm enda den,trur det er 5-40 som er den å,helsynt high performance greier fra comma.håper bare det er det som er problemet egentlig,skal jo bytte olje på motor og gir rett etter innkjøringa. bilen vil tydeligvis ikke brukes å finner på alle slags unnskyldninger for å fortsette å stå på det oppvarma verkstedet. men blir vel fiksing av alt iløpet av uka å bestiling av dommedags kontroller.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider